Ahdistaa

Ahdistaa

Käyttäjä Pinnilinni aloittanut aikaan 15.06.2016 klo 09:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Pinnilinni kirjoittanut 15.06.2016 klo 09:12

Olemme mieheni kanssa oltu 20 vuotta naimisissa,nyt vasta kuulin että hän on jutellu tuttujen kassojen kanssa.
Tuli siitä ahdistunut olo.
Tuli semmoinen tunne että mieheni on kiinnostunut kassaneidistä.
Olen aina luullut että mieheni on hiljainen ja ujo.
Mieheni on lopettanut yksin kaupassa käynnin,hän ennen kävi paikallisessa siwassa yksin mutta se lopetettiin,kävi hän myös välillä tuossa paikallisessa k-kaupassakin tarjousten perässä mutta on aina sanonut että siellä on epämiellyttävä henkilökunta kun he tulevat aina lässyttämän.
Sanoin miehelleni että kyllä minäkin osaan ne tarjoukset katsella.
Minä käyn nykyään siinä yksin ja jos etäämpänä käydään niin käymme yhdessä.
Mies on itse minusta mustasukkainen,ainakin minusta tuntuu siltä,hän aina hermostuu jos kaupassa menee vähän enempi aikaa.
Itse en ole mustasukkainen,minulla on vain kamala menettämisen pelko,pelkään kokoajan että hän löytää paremman naisen.
Neuvoja kaivataan miten pääsen tästä.
😞

Käyttäjä Pinnilinni kirjoittanut 15.06.2016 klo 09:50

Ei ole ketään kenen kanna voisi puhua asiasta eikä ole ystäviä.

Käyttäjä Pinnilinni kirjoittanut 18.06.2016 klo 09:45

Isäni kuoli kun olin neljän vanha.
Äitini oli alkoholisti.
Minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi kun olin yhdeksän vuotias.
Minulla on 4 sisarrusta.
Minut ja sisarrukseni otettiin huostaan kun olin 12 vuotias,muutin mummilaan veljeni kanssa,toiset enojen ja tätien luo.
Mummoni ja ukkini oli lestaatiolaisia.
Siellä kävin koulut loppuun.
16 vuotiaana en enää jaksanut kun en saanut rakkautta,koitinn tehdä itsemurhan,söin mummoni unilääkkeet.Tätini löysi minut,soitti tutun taksin ja se vei ukkini kanssa minut terveyskeskukseen ja sieltä ampulanssilla sairaalaan.Tässä nyt tämä minun lapsuus ja nuoruus miksi minusta tuli tällainen mitä nyt olen.

Käyttäjä JayoF kirjoittanut 18.06.2016 klo 12:13

Hei!
Mustasukkaisuus on sopivassa määrin terve piirre parisuhteessa (minun mielestä), mutta ei kai miehesi olisi kanssasi jos ei haluaisi? Kirjoitin juuri oman tarinan ja ahdistuksen tänne. Olen itse mies ja helppo ihastumaan, tykkään flirttailusta. Sitten poltan näppini ja olen menettämässä kaiken. En kuitenkaan missään vaiheessa ole halunnut erota enkä varmasti löydä mahtavampaa puolisoa joka minulla vielä toistaiseksi on, vaikka suhde on pahasti karilla.
Minä neuvoisin keskustelemaan muista ihmisistä ja mitä tehdä jos ihastus tulee. Niitä tulee varmasti kaikissa pitkissä parisuhteissa, mutta niitä ei missään nimessä kannata ruokkia. Tiedän kokemuksesta.
Uskon myös, että jos parisuhteen ongelmasta pääsee yli, se on entistä vahvempi. Jos ongelmaa ei selvitä, sen kohtaa seuraavassa parisuhteessa, ja sitä seuraavassa jne.
Voimia!🌻🙂🌻

Käyttäjä Pinnilinni kirjoittanut 19.06.2016 klo 15:24

JayoF kirjoitti 18.6.2016 12:13

Hei!
Mustasukkaisuus on sopivassa määrin terve piirre parisuhteessa (minun mielestä), mutta ei kai miehesi olisi kanssasi jos ei haluaisi? Kirjoitin juuri oman tarinan ja ahdistuksen tänne. Olen itse mies ja helppo ihastumaan, tykkään flirttailusta. Sitten poltan näppini ja olen menettämässä kaiken. En kuitenkaan missään vaiheessa ole halunnut erota enkä varmasti löydä mahtavampaa puolisoa joka minulla vielä toistaiseksi on, vaikka suhde on pahasti karilla.
Minä neuvoisin keskustelemaan muista ihmisistä ja mitä tehdä jos ihastus tulee. Niitä tulee varmasti kaikissa pitkissä parisuhteissa, mutta niitä ei missään nimessä kannata ruokkia. Tiedän kokemuksesta.
Uskon myös, että jos parisuhteen ongelmasta pääsee yli, se on entistä vahvempi. Jos ongelmaa ei selvitä, sen kohtaa seuraavassa parisuhteessa, ja sitä seuraavassa jne.
Voimia!🌻🙂🌻

Kiitos vastauksesta! ❤
🙂🌻