Abortti menneisyydessä, nyt alkoholiongelma ja vauvakuume?

Abortti menneisyydessä, nyt alkoholiongelma ja vauvakuume?

Käyttäjä Kisumisuli aloittanut aikaan 22.11.2016 klo 21:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kisumisuli kirjoittanut 22.11.2016 klo 21:28

Olen nuori nainen, jonka elämä on tällä hetkellä varsin ihanaa. On avomies, molemmilla vakituiset työt, yhteiset lainat ja talokin rakenteilla.

Lapsuuden kasvoin perheessä jossa isä joi ja äiti löi. Ulkopuolisista se näytti idylliseltä kaksilapsiselta perheeltä kultaisinenoutajineen ja valkoisine aitoineen. Tai varmaankin monet tietävät että isämme ryyppää ja äiti hamstraa tavaraa huoneet täyteen, kukaan ei vaan sano sitä ääneen.

Nuorena tuli masennusta ja ahdistusta. Olin meistä lapsista vanhempi ja aina kantanut vastuuta ja huolehtinut muista.
Aloin jo melko nuorena juomaan. Olin 13 kun neljän hengen poikaporukka väkisin makasi. Join useammin. Sängyssä oli lähes joka viikonloppu eri mies. Sitten 17-vuotiaana aloin seurustelemaan lapsuuden tutun kanssa… Oman ikäiseni väkivaltaisen alkoholistin kanssa. Seurusteltiin monta vuotta, petin monesti, en käyttänyt ehkäisyä ja tulin poikaystävälleni raskaaksi. Tein abortin. Lopulta erosimme ja aloin myymään itseäni.

Kaikesta huolimatta olen ylioppilas ja myöhemmin valmistunut ammattiin. Olen saanut pidettyä hyvin ”kaksoiselämäni” salassa.
Viime viikonloppuna firman pikkujouluissa olin se joka joi toistenkin punaviinit, hiprakassa kompasteli matkalla baariin ja jolla oli naurusta päätellen elämänsä parasta aikaa, eikä kukaan huomaa, että juominen on ongelma mulle. Että tää on ihan viikottaista. Ei oo mitenkään epätavallista että alotan viikon viikonlopun baarireissun jäljiltä polvet ja kyynerpäät mustelmilla.

Olenko huono ihminen kun haluan lapsia? Tähän asti olen aina ollut ”varma” että ikinä en lapsia halua, mutta se kuume nousi ihan yhtäkkiä.
Onko mulla oikeus haluta lapsi kun en aikaisemmin sitä pitänyt ja kun muutenkin mun psyyke saattaa olla kietoutunu tosta huoraamisesta? Esim sängyssä en ikinä pidä silmiä auki.