7 vuoden suhde ohi, lapsia 3. apua.
Moi.
En tiedä minnesuuntaan enään itseäni purkaisin, kaiken huutamisen jälkeen jonka olen ulos sielustani päästänyt viimeisenä muutamana päivänä. Vaimoni ilmoitti haluavansa eron, ollessaan jo pitkään miettinyt sitä. Syyhyn ei liity kolmansia osapuolia, väkivaltaa eikä muutakaan vastaavaa. Meillä on suhteestamme kolme lasta, jotka ovat mulle ainoa lanka joka pitää mua kasassa. Jokapäivä, olen heille lukenut iltasadun, suukottanut, leikkinyt, ollut läsnä aivan tajuttoman paljon. Ja nyt pelkään menettävi sen. Pienin on 1.6vuotta, ja tärisen ja voin pahoin kun pelkään että hän ei ajankuluessa enään jotenkin tunnista minua, on se niin pieni vielä. Paha on myös se rakastan vaimoani, enkä saa häntä halata, suukottaa enkä koskea. Perheeni jää asumaan nykyiseen asuntooni, ja minä joudun todennäköisesti johonkin pieneen yksiöön. Miten otan edes lapsiani yökyläilemään jatkossa, olen aivan sekaisin.
olen täysin ahdingossa, enkä tiedä mitä tehdä. Olemme asuneet täällä uudessa asunnossamme maalla kohta kaksi vuotta, ja minulla ei ole ensimmäistäkään ihmistä jolle voisin avautua tai puhua. Vaimoni ainoastaan ollessaan kotiäitinä on saanut kavereita tämän tästä. Minä olen vain käynyt töissä ja hoitanut perhe-asioita.
Olen henkisesti kriisissä, ja pelkään itseäni.
auttakaa.
😭