Minun ongelmana on mieheni exä.
Se ei osaa päästää irti menneisyydestään, vaan kokoajan sen pitää pitää yhteyttä mieheeni. Mieheni sanoin he ovat eronneet ”kavereina” ja ovat niin hyvissä väleissä plaaplaaplaa. Minä en ole koskaan tätä maailman parasta exää nähnyt. En tiedä ovatko he tavanneet salaa, minulle ei kerrota. Saan kuulla heidän viestittelyistään ja soitteluistaan jälkikäteen, joskus vahingossa, joskus kun mieheni kertoo asiasta minun kuulleni jollekin kaverilleen yms. Eron jälkeen he ovat vaihdelleet tavaroita ja huonekaluja toistensa kanssa (vanhempiensa kautta) ja tämä on selitetty minulle sillä että ne ovat toisen ostamia ja vain säilytyksessä toisen luona… He saattavat käydä kylässä toistensa vanhempien luona ilman minua ja saan kuulla sen vasta jälkikäteen.
En saa lähteä tapahtumiin, joissa tämä maailman pas**n exä on, selityksenä on etten loukkaisi exää, koska olen laiha ja kaunis, enkä tuntisi tapahmapaikalla ketään, koska porukka on ollut tiivis heidän ollessaan yhdessä. Exä puolestaan on läski ja sillä on ongelmia itsensä kanssa.
Tämän kaiken kirjoittaminen ”paperille” sai minut pohtimaan asiaa, olenko taas ollut liian sinisilmäinen, tunnen itseni tyhmäksi. ☹️ Juoksenko karkuun vai yritänkö keskustella mieheni kanssa, onko toivo tässä parisuhteessa jo menetetty… ☹️