30v naimisissa

30v naimisissa

Käyttäjä Jaakonpoika aloittanut aikaan 06.08.2023 klo 19:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Jaakonpoika kirjoittanut 06.08.2023 klo 19:53

Moi. Ollaan oltu 30 v naimisissa lapset on lentäneen pesästä. Vaimoni ilmoitti maaliskuussa, ettei enää rakasta minua, ja seksi loppui koknaan. Hän sanoi selitykseksi oman kriisinsä äitinsä kuleman johdosta. Epäilen kovasti tuota syytä, koska he eivät olleet läheisiä. Vaimoni käytös on muuttunut täysin. Hän ostaa uusia vaatteita kenkiä, ja varaa liput lähes jokaiseen Festivaaliin. Nyt hän on tyttöystävänsä kanssa mökillä. En tiedä mitä tehdä…. Rakastan häntä edelleen ja olen kuin löyhässä hirsipuussa… Hän sanoo, että ei minua petä, mutta haluaa lisää tilaa. 

yt

 

 

 

Käyttäjä Suvituuli72 kirjoittanut 07.08.2023 klo 10:30

Hei

Voi olla että vaimosi on tosiaan kriisissä äitinsä kuoleman johdosta. Hänellä on voinut ajatus omasta kuolevaisuudesta nousta pintaan ja tiedostaa nyt elävänsä täällä vain kerran. Hän voi esimerkiksi miettiä mitä haluaa elämältään ja miten sen loppuajan haluaa elää.

Saisitko selvyyttä asiaan jos kysyisisit millainen kriisi hänellä on menossa. Osaisiko /pystyisikö hän avaamaan tuntemuksiansa sinulle. Ja myös mitä tämä että tarvitsee lisää tilaa tarkoittaa hänelle.