Uskon, että hyvin moni osaa samaistua siihen, että kun kulissi on kunnossa, on kaikki hyvin. Itse olen elänyt näin hyvin pienestä asti, ja nyt ns. vanhemmalla iällä asiat alkavat painamaan hyvinkin paljon.
Pienenä referaattina elämästäni; isäni lähti kun olin hyvin pieni, ja jokin aika sen jälkeen äitini uusi miesystävä muutti saman katon alle. Pian tämän jälkeen mies alkoi hakkaamaan minua systemaattisesti ja jokakerta hieman rajummin ja kovemmin. Pienenä tyttönä en tietenkään kenellekkään asiasta sanonut, vaan jossainvaiheessa asia vain tuli julki koulussa. Siitä alkoi terapiaistunnot ja poliisikuulustelut jonka jälkeen tilanne hieman rauhoittui. Äitini miesystävä kuitenkin vielä edelleen harrastaa hyvin kamalaa henkistä väkivaltaa, pilkkaa ja haukkuu.
Asia saattaa kuulostaa pieneltä, mutta olen hyvin loppu. Lukiossa ja töissä pitää jaksaa pitää kulissia yllä siitä, että kaikki on hyvin. Samoin kavereiden kanssa. Olen pienestä asti myös ollut ihminen, joka pitää kaiken pahan olon sisällää, eikä kerro siitä muille. Tämä on jatkunut edelleen, ja alkaa koitua ongelmaksi.
Nyt viimeaikoina kuitenkin elämä on alkanut tuntumaan täysin ylivoimaiselta ja tuntuu siltä, ainoa tie ulos on itsemurha. Tiedän ajatuksen olevan itsekäs, enkä itselleni viimeaikoina mitään ole tehnyt. Yleensä ajatus on mennyt pois, mutta nyt se on pyörinyt päässäni pidemmän aikaa. Tuntuu hyvin pahalta ja ahdistaa.. Ainut asia joka auttaa tällähetkellä jaksamaan on koirani ja poikaystäväni. Poikaystävälleni pystyn onneksi kertomaan kaiken, mutta pyrin kuitenkin siihen, ettei tarvitsisi asioista paljoa hänenkään kanssa keskustella. Tuntuu myös hyvin väärältä, että ajattelen itsemurhaa, sillä poikaystäväni on maailman upein ihminen ja olen hänen kanssaan hyvin onnellinen. Kaikki on hyvin niinkauan kun en ole kotona..
Anteeksi pitkästä viestistä! Onko kenelläkään samoja tuntemuksia tms?