Ystävyys ja suhteet ihan sekaisin
Mä, en tiedä mitä tehdä. Oon ollut kaverini kanssa riidoissa, nyt aka paljon. Mun äiti yrittää tulla meidän ystävyyden väliin. Mä en hirveesti oo ollut tekemisissä kaverini kanssa. Onneksi tässä tilanteessa se asuu eripaikkakunnalla kuin minä. Harmittaa jos ystävyys katuu koska hän on paras kaverini. Minulla nyt tän takia on ollut muutkin ihmissuhteet koetuksella. Mä kestän äitiäni nyt van meidän koiran takia, en muuten, se on muuttunut tuon avioeron takia tosi tiukaksi ja ilkeäksi mua ja mun ystävää kovaan. Tiedän että kaikilla on vaikeaa mutta mä mietin miten paljon mun pitää sietää sitä, kun vaikka oon sanonut siitä sille ei se ymmärrä. Onko kokemuksia. Korona kiisi varmaa kans vaikuttaa… Joo kans ei omaa pahaa oloaan ja painetta sais kasata muhun, koska minulla on kans itselläkin aika vaikeaa…. Ja muutenkin elämä ihan solmussa…kiitos, vaivuduit lukemaan tätä minun tekstiäni. Tää on jo liian kauan jatkunut vaikka oon jo sanonut sille, yritin itsemurhaa tämän takia kans, se vaan jankuttaa siitä koko ajan. Avustajani vaihtuu pian ja mä mietin voiko kertoa tää uudelle avustajalleni.. pelottaa kans jos tää tilanne vaikuttaa muihin ihmissuhteisiin se on vaikuttanut jo. Miten elämä voi yhtäkkiä muuttua näin vaikeaksi, ja miten äidit voi pilata ystävyyssuhteen, en ole murrosiässä olen jo aikuinen, että ikää ei voi syyttää että että näin voimakasta agresiivisuus tunnetta ja vihaa äitiä kohtaan. Mutta onko muilla vastaavia tilanteita ja miten ootte selvinneet siitä. Puhuminen ei auta kokeilin sen jo…
- Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: Lisäys