Ystävän menettäminen
Tämä voi kuulostaa aika oudolta mutta haluan teidän mielipiteitä ja neuvoja.
Kertokaa millai pystyy unohtamaan ystävän jota rakastaa ja jonka on menettänyt.
Ystäväni oli minulle tärkeintä, hän auttoi minua joka asiassa, auttoi ymmärtämään itsetuhoisuuden tyhmyyden ja vääryyden, auttoi ymmärtämään että minussakin on ehkä jotain hyvää, auttoi pois pahimmasta masennuksesta, ymmärsi kaiken. Me tunnettiin toisemme kuin omat taskumme. Toisen ei tarvinnut sanoa kuin alku kirjain ja toinen jo tiesti mitä hän oli sanomassa. Me oltiin parhaita ystäviä toisillemme. Hän sain minut nousemaan pois kynnysmatolta muiden päältä astuttavasta. Ja tuon kaiken joutuisin heittämään yhtäkkiä pois kun ystävyytemme vain meni poikki. Se poikkesi ihmisen takia joka oli katsonut mese keskusteluni ja saanut selville yhden asian ystävästäni ja kertoi eteenpäin ja olin ainoa joka tiesi siitä. Sen jälkeen ystäväni ei enään luottanut minuun, eikä halunnut olla ystäväni. Hän oli valmis heittämään kaiken hyvän meidän välillä pois. Rakastan tätä ihmistä vieläkin, ja sattuu nähdä se muiden kanssa pitämässä hauskaa niin kuin se minun kanssa piti. Sattuu joka päivä kun muista tai mietin häntä. Auttakaa minua ja kertokaa hyviä neuvoja tuskan yli pääsemiseksi. 😭😑❓