Yksinäisyys, venttii

Yksinäisyys, venttii

Käyttäjä Secretly_Alien aloittanut aikaan 08.10.2018 klo 04:08 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Secretly_Alien kirjoittanut 08.10.2018 klo 04:08

Moi, um oon tehny kaikkeni että saisin kavereita ja muita, mutta silti vuosiin mulla ei oo ollu pitkää kaverisuhdetta irl ja se saa mut tunteen vielä merkityksettömäksi. Viimesin kaverisuhde päätty heihin kutsumaan mua psykopaatiks, koulussa liikun aina yksin ja mulla on kuviksessa oma 8 hengen pöytä vain mulle koska kaikki välttää. Oli kai riitaa väärien ihmisten kaa. Entiset kaverit ennen sitä psykopaatti juttua on nyt laitoksissa ja kaikki eri kouluissa. Muutin tänne 4 vuotta sitten (ehkä 4 ja puol) ja vanhan paikkakunnan ihmiset kiusas mua joten eh ei nekää oo hyvii. Tuntuu vaa että kaikki lähtee niin nopeesti ja en oo valmis siihen. Haluun jonkun jolle kertoo asioita, haluan ihmisen sanovan että kaikki tulee oleen hyvin. Haluun vaan puhua ihmiselle. Oon päätyny myös katkaseen välit sukulaisiin ja perheelle puhun vähän vaikka asutaan samassa kämpässä. Ehkä mun vaan kuuluu olla yksin

Käyttäjä kirjoittanut 16.10.2018 klo 19:21

Hei

Ikävä kuulla yksinäisyydestäsi. Kenenkään ei kuuluisi olla yksin. Hyviä paikkoja löytää kavereita ja ihmisiä, joiden kanssa olisi samanlaisia mielenkiinnonkoihteita olisi esimerkiksi jokin vapaaehtoistoiminta tai jokin muu harrastus. Vapaaehtoisttoimintaa tarjoavat muun muassa seurakunnat ja SPR-ystäväpalvelu. Muita vapaaehtoistoimintoja löytyy myös Vapaaehtoistyö.fi sivulta. Ja harrastukset ovat myös hyviä paikkoja löytää ystäviä.

Toivottavasti löydät kavereita. 🙂🌻