Yksinäisyys, mutta ei masennus
Olen ollu aina yksinäinen tai minulla ei ole ollut ystäviä yhtä enempää. Yksin olen kärsinyt kuolemanpelkoa, ahdistusta,tuskaa ja kipua. Mä olen kertonut täällä tarinani joten en kerro uudelleen… Lyhyesti sanottuna useita kymmeniä sairaalajaksoa ja pitkästi yli kymmenen leikkausta. Arvata saattaa mitä pienen pojan ja myöhemmin nuoren pojan mielessä on liikkunut. Kyllä te tiedätte, koska olette itse kokeneet kovia elämässänne. Nyt 27-vuotiaana olen valmis käsittelemään näitä asioita, kipeitä kokemuksia… Kotona on vallinnut aina vahva uskonnollisuus josta olen kertonut toisen otsikon alla. Koskaan ei ole saanut kyseenalaistaa mitään minkä minua vanhempi henkilö on sanonut tai kirjoittanut… En ole katkera vaan totuuden metsästäjä… Usein ajatuksien myllertäessä olen miettinyt: mikä on totuus? Nyt minä olen alkanut miettimään: kuka teki ja mitä? Ja mitä jäi tekemättä ja mitä olisi voinut tehdä paremmin? Tiedän että lääkärit ovat minun tapauksessa tehneet virheitä mutta en syytä ketään: Ihmisiä me vain olemme. Mutta sitä olen miettinyt mitä tämä kaikki kokemani vaikuttaa tähän päivään. En tiedä onko minusta esim. parisuhteeseen tai isäksi ja esikuvaksi… Tämä voi olla surullista luettavaa mutta kaikki on totta. Olen nykyään itselleni vaativa ja rankaisen itseäni virheistä, mutta ei kukaan voi olla täydellinen, en minäkään…Olen kohtalostani hyvin surullinen ja elämäni tuntuu epäreilulta. Onko kukaan kokenut vastaavaa kärsimystä kuin minä? 😭 Olen ollu ihastunut jo 2 vuotta yhteen nuoreen naiseen mutta vasta nyt olen uskaltanut hänelle tunnustaa: rakastavani häntä. En tiedä onko se nyt jo myöhäistä. Nyt ratkaisu on hänen käsissään ja tunnen itseni pieneksi ihmiseksi. Olen ollu vasta viikon poissa sairaalasta ja nyt pitäs taas jaksaa mutta kun on niin yksinäistä. Mistä löytyisi kavereita ja ystäviä? 😐