Yksinäisyys

Yksinäisyys

Käyttäjä mulberry aloittanut aikaan 27.11.2011 klo 20:49 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä mulberry kirjoittanut 27.11.2011 klo 20:49

Olen tosi yksinäinen ja ujo 17-vuotias tyttö pk-seudulta. Haluaisin tietää miten muut samojen ongelmien kanssa olevat ovat päässeet ujoudesta ja yksinäisyydestä eroon? Missä voisi tutustua helposti uusiin ihmisiin ja saada kavereita? Onko paljonkin muita samoista ongelmista kärsiviä?

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 28.11.2011 klo 11:46

Heippa
Itse en kyllä ole ujo vaan olen aika puhelias ja sosijaalinen ihminen.
Mutta minäpä yritän auttaa ja antaa hyviä vinkkejä.
Onko sinulla ystäviä / kavereita ??? joiden kanssa voisit jutella.
Oletko koulussa olisiko sieltä ketään ystävää.
Liiku kaikissa tapahtumissa missä näkisit ihmisiä niin aina jää jotain hampaankoloon.
Kannattaa harrastusten parissa olla siitäkin löytää jotain.
Eukko käy kansalais opistossa iltaisin niin menepäs sinäkin sinne etsi joku
sinulle sopiva aihe sieltä löytyy.
Sanoit että olet helsingissä niin siellä on varmasti kaikenlaista vapaehtois työtä
seurakunnat, spr, pelastusarmeejat jne niin kokeile saat varmasti itseluottamusta
ja näet erilaisia ihmisiä.
Käy koiranäyttelyissä niin saat jutella varmasti ihmisten kanssa mulla oli nuorenparin
koiranpentu viime vuonna liikkeessä hoidossa ja kun ulkoilutin niin melkein kaikki
ihmiset tuli kyselemään ja silittämään koiraa niin kummasti sai jutella.
Pääasia että yksin et jää vaan rohkeasti ihmisten mukaan.
Aloittelet hiljakseen omaa elämää ja hiljakseen aikuistut niin sanon sinulle jos olet vähän
hiljaisempi niin älä ikinä katsele sellaista poikakaveria joka ryypää, polttaa, on väkivaltainen
mustasukkanen, narsisti jne
Minä toivon sinulle elämääsi kaikkea hyvää ja menestystä elämääsi nauti hurjasti
tästä upeasta elämästä sinulla on elämä edessä.
Kaunista loppuvuotta sinulle.