Yksinäinen kaipaa ystävää

Yksinäinen kaipaa ystävää

Käyttäjä tardis aloittanut aikaan 25.06.2019 klo 20:04 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä tardis kirjoittanut 25.06.2019 klo 20:04

Oon nyt kesän aikana tajunu kuinka yksinäinen oon mut en psyty alottaa keskusteluja irl järkyttävän sosiaalisen ahistuksen takia 🙁 Onks tääl ketää muita yksinäisiä jotka kaipais ystävää? on jo aika epätoivonen. Jos asut lähellä ni olis kiva myös tavata irl  jossain vaihees 🙂 Oon 17v tyttö kymenlaaksosta ja tykkään kaikista tv sarjoista ym. Myös ihan neuvon ystävien hankimiseen olis kivoja. 

Käyttäjä Nyymi🐵 kirjoittanut 06.07.2019 klo 11:02

Moi olen samassa tilanteessa oleva 17v tyttö olisi kiva jutella.🙂

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: Kirjoitusvirhe
Käyttäjä tardis kirjoittanut 07.07.2019 klo 21:14

harmi et oot samas tilantees, se on joskus aika masentavaa 😕 mut joo olis tosi kiva jutella! 🙂

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä Vinttikoira90 kirjoittanut 09.07.2019 klo 11:59

Suosittelen teitä molempia laittamaan facebookissa viestejä ja kaveripyyntöjä tuntemattomille.

Itse löydän sitä kautta nettiystäviä.

Edit: Sorry en jaksanut lukea aiemmin viestejänne kunnolla.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: Mietin vähän viestejä, joihin kommentoin
  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä Emilia_Saapas (Vapaaehtoinen) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 29.07.2019 klo 14:37

Hei tardis!

Ikävää, että koet sosiaaliset tilanteet pelottavina. Usko pois, muutkin kokevat samanlaisia tunteita. Kannattaa yrittää lähestyä sosiaalisia tilanteita rohkeasti. Ystäviä voit löytää monesta paikasta, kun vain rohkeasti uskaltaa paikalle. Kesällä hyviä paikkoja voisi olla kaupungin tai seurakunnan järjestämät toiminnat tai leirit. Kohtahan alkaa myös moni harrastustoiminta ja suosittelen lähtemään rohkeasti mukaan.

Aurinkoa!

Emilia, Kotkan Saapas