Yksinäinen Joulu – Miten siitä taas selviän?

Yksinäinen Joulu - Miten siitä taas selviän?

Käyttäjä *Petri* aloittanut aikaan 23.12.2015 klo 08:49 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä *Petri* (Työntekijä) (SPR Nuorten turvatalo Tampere) kirjoittanut 23.12.2015 klo 08:49

Joulu on monelle ahdistavaa aikaa, on syy sitten mikä tahansa. Ilmatkaan eivät ainakaan etelessä edesauta asiaa. Miten tästä kaikesta selviän?

Käyttäjä hellok kirjoittanut 23.12.2015 klo 09:13

Niin, yksinäistä on eikä edes tunnu joululta. Vanhemmat tekee omiaan ja minä omiani. Tylsää lähinnä. 😞
Tiedän, että monilla on pahemmin, mutta on paremminki. En osaa sanoa selviämisestä muuta kun, että yrittää tehdä jotain miten saa ajan kuluun. Olla netissä.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 23.12.2015 klo 21:57

Yksinäisyys on paha asia. Mulla ainakin tahtoo käyä nii, kun oon yksin et alan ajattelee im-ajatuksia entistä enemmän. Sillon tuntuu myös ettei kukaan välitä. Mut jotenkin sitä on vaan joulut selvitty.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 31.12.2015 klo 12:52

Hei kaikille!

Minäkin kärsin aina välillä yksinäisyydestä. Yksinäisyyden tunne tulee lähinnä siitä että kun kaikki muut pitävät pikkujouluja. Minua ei kutsuta ikinä mihinkään ): viimeksi olin ala-asteella luokan puurojouluissa. Silloin piti viedä joku paketti. Yksi luokan oppilaista oli joulupukki ja koska olin kiusattu.... Joulupukki päätti minkä paketin saan. Ja aina se oli turmellut yhden paketeista. Yksi oli muiden tekemä pila paketti minulle. Aina se sisälsi vaikka minkälaisia hikisukka mömmöjä...