Hei. Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa; tai oikeastaan nämä ajatukset poistuvat mielestäni ensimmäistä kertaa. Valitan, jos teksti on sekavaa.
Olen nyt pidemmän aikaa ollut mieli maassa, ja tuntuu ettei kukaan ymmärrä. Musta tuntuu ettei mun läheisimpiäkään kiinnosta miltä musta tuntuu. En halua avautua asiasta, sillä muutenkin sanovat, että olen herkkis, liian kiltti, heikko jne. Mutta tosiasia on, että välillä musta tuntuu, etten oikeasti enää jaksa elää. Tunnen oloni syrjityksi ja yksinäiseksi. Tuntuu, etten merkitse kenellekään mitään.
Ihmisten seura ahdistaa, koska mua arvostellaan ja käytetään hyviä aikeitani hyväksi. Musta tuntuu, että vaikka aina yritän olla ystävällinen, ja saada muut tuntemaan, että välitän heistä, mulle vaan nauretaan ja sanotaan heikoksi. Olen kiltti, koska tiedän miltä tuntuu kun kohdellaan huonosti. Kun tuntee olonsa arvottomaksi, ylimääräiseksi, torjutuksi, syrjityksi. Ihmisten seura pahentaa oloa, mutta yksinolo tuntuu vielä inhottavammalta. Vihaan sitä, miten julmia ihmiset voivat olla. En oikeasti enää siedä tätä tunnetta. Pelkään. Pelkään antavani periksi.
Tiedän etten syntynyt tällaisena. Vielä pari vuotta sitten olin ookoo. Tiedän, että jossain sisimmissäni löytyy iloinen ja sosiaalinen ihminen, jolla on aitoja ystäviä ja itsevarmuutta. Mutten millään saa häntä esille. Kun nään miten ihmiset näkevät minut nyt, uskon enemmän ja enemmän, että he ovat oikeassa. Olen kuin ovimatto, jonka päälle astutaan. En kestä tätä tunnetta. Tuntuu kuin olisi itku kurkussa jatkuvasti mutten saa sitä ulos. 😭