Voisko joku auttaa???
Moi kaikki!
Mulla on ongelma joka ei varsinaisesti koske mua, vaan mun hyvää ystävää. Ja tartten apua.
Okei eli homma on tää, että mulla on tosi läheinen ystävä jota haluaisin kovasti auttaa. Sen mielenterveys on pahasti alkanut horjua, kun sen äiti kuoli (n.3 vuotta sitten). Alkuun se vaikutti siltä, että se ystäväni on päässyt siitä jo yli, mutta nyt viimeisen kuukauden tapahtumien perusteella en ole enää niin vakuuttunut asiasta.
Se siis lintsaa koulusta aika runsaasti (oli koko viime viikon pois) ja on siten hoitanut ittensä koulussa pahoihin ongelmiin. Sillä on välit isänsä kanssa tosi tulehtuneet, monet kaveritkin se on tuntu onnistuu karkottaan ja on kertomansa mukaan tosi ahdistunu. Enne tehtiin kaikkee kivaa yhessä, mutta nyt sitä ei oikeen kiinnosta mikään.🤔
Se on myös puhunu kuinka haluis vaan päästä täältä pois.
Ystäväni siis kärsii myös masennuksesta joka osaksi puhkesi äitinsä kuolemasta, mutta myös sairaudesta johon hän joutuu syömään lopun ikäänsä lääkkeitä.
Ittelläkin on ihan tarpeeks vaikeeta, eikä asiaa todellakaan auta se kuinka muut ihmiset kaataa kaiken paskan mun harteille. No okei olen hyvä sydäminen ihminen joka ei haluais kääntää selkäänsä, mutta silti…
Mä en enää tiedä mitä voin tehdä sen mun ystävän hyväks siitä puhumattakaan miten itte voin. Voisko joku auttaa?😯🗯️