Voimat loppu

Voimat loppu

Käyttäjä Tearless aloittanut aikaan 01.05.2016 klo 15:07 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Tearless kirjoittanut 01.05.2016 klo 15:07

Heips! En jaksanut etsiä edellistä viestiäni täältä, joten aloitan uuden.
Ongelmani ovat alkaneet jo monta vuotta sitten, eikä loppua näy. Oireet pahenee ja uusia tulee. Uusimpia oireita ovat halvaantumiskohtaukset,(sen perusteella mitä olen lukenut kyse on dissosiaatiohäiriöstä) uusien persoonien ilmestyminen ja puhekyvyttömyys.
Olen tällähetkellä psykiatrisella osastolla. Herää varmasti kysymys, Miksi sitten kirjoitan tänne? Vastaus on se että oloni on todella hankala, vuorohoitajani on mies ja pelkään miehiä. Tämä on jo toinen päivä kun en ole pystynyt puhumaan kenellekään ja sen vuoksi olen satuttanut itseäni. Voimani on ihan loppu, jo sängystä nouseminen tuntuu vaikealta. Samalla joudun taistelemaan 15 persoonaa vastaan ja miettiä syömisiäni. Epäilen että on hyvin mahdollista että tämän kaiken kruunaa syömishäiriö. Olen niin väsynyt tähän taisteluun persooniani vastaan. Hoitajille on sanottu että pelkään mieshoitajia enkä pysty puhumaan heille, mutta asia on jätetty sikseen. Olen luovuttanut avun saannin suhteen tältä osastolta.. ☹️

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 03.05.2016 klo 10:47

Moi.

Pystyisitkö mitenkään saamaan itsellesi naispuolista hoitajaa? Vaikka niin, että sun luona kävisi välillä naishoitaja, jolle voisit puhua asioistasi. Eihän se niinkään voi mennä, että sun täytyy satuttaa itseäsi kun he eivät viitsi lähettää luoksesi naishoitajaa. Sekin voisi jo auttaa jos joku naishoitajista voisi käydä välillä sun luona. Saisitko mitenkään sanottua tätä vielä hoitajille?

Ei kannata vahingoittaa omaa kehoa. Sä voit saada vielä sellaista apua, mikä oikeasti auttaa jaksamaan eteenpäin. 🙂

Tsemppiä ja halauksia! ☺️❤️

Käyttäjä Tearless kirjoittanut 03.05.2016 klo 13:55

Olen pyytänyt että mulle laitettaisiin ensisijaisesti naishoitajia, mutta minkäs teet kun toinen omahoitaja on mies ja jos hän on töissä niin hän on minulla. :/ Kolmas omahoitajani on nainen, jolle on todella helppo puhua,joka on tänään töissä mutta hänellä on (ilmeisesti?) kaksi niin huono kuntoista potilasta että mulle laitettiin eräs toinen naishoitaja. Hän tuntui jopa ymmärtävän näitä oireitani, toisin kun ensimmäinen omahoitajani ja tämä mieshoitaja..

Tiedän ettei itsensä satuttaminen kannata, mutta ongelmanani on persoonani. Yksi persoonani ottaa valtaansa ja tekee mitä milloinkin. Yleensä sen valtaan oton jälkeen löydän itseni päivystyksestä.

Kiitos <3 tsemppiä tässä tarvitaankin!