voimat hukassa!

voimat hukassa!

Käyttäjä rocroc18 aloittanut aikaan 18.04.2013 klo 20:28 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä rocroc18 kirjoittanut 18.04.2013 klo 20:28

Olen 19 vuotias nuori, opiskelen vielä. Mun olo tila on tosi huono, oon tosi itsetuhoinen, ajattalen jopa että päättäisin oman elämäni, kaikki alkoi siitä kun min nimiin otettiin lainaa ja jötettiin se maksamatta sain sen ite maksettua. Mutta nyt tämä sama jätkä painostaa minua ottamaan lainaa hänelle ja mikä pahinta se kuuluu mun perheeseen. Mulla on tosi voimat loppu tähän tilanteeseen, enkä tiedä mitä minun pitäisi tehdä.. ???

Käyttäjä yenilla kirjoittanut 29.04.2013 klo 20:45

en ymmärrä, miksi sun pitäisi ottaa jollekkin muulle lainaa, sillä eihän se sun taakkasi ole. enkä kyllä suositttelisikaan ottamaan muile lainaa mistään hinnasta - siitä kärsii vaan itse.
itsehän siis elän pahasti velkakierteisessä perheessä..

Käyttäjä rocroc18 kirjoittanut 30.04.2013 klo 13:49

niinpä, en minäkään ymmärrä.. haluaa maksaa omat velkansa sillä velalla, ja on mun syytä kuulema kun en auta häntä, että hän ei saa mistään mitään.

Käyttäjä Teflon kirjoittanut 30.04.2013 klo 22:46

Hei rocroc, perhettä tai ei mutta tuollainen ihminen sun pitäs saada niin kauaksi itsestä ku mahdollista. Jokainen on vastuussa omasta elämästään. Jos hän on hankkiutunut velkakirteeseen, etsiköön velkaneuvojan ja apua ongelmaansa. Ei ole tuon ihmisen väärti että vain vaihdat hänen kanssa paikkaa ja olet kohta ite velkaneuvonnassa. Meidän suvussa oli tollanen kuin huijasi yhdeltä perheenjäseneltä rahaa ja kun saatiin selville, suljettiin tyyppi ihan kokonaan perheestä. Sano ettei sinulla ole mistä lainata ja hänen on paras etsiä uusi uhri.

Käyttäjä rocroc18 kirjoittanut 01.05.2013 klo 12:10

olen yrittänyt sanoa hänelle, ja on perhettä. ei oo oikein voimia enään taistella vastaan, käyttää myös väkivaltaa minuun. oon miettinyt että ehkä olisi parempi päättää oma elämä, se olisi kaikille helpompaa.