En oo taas täälläkään käyny pitkään aikaan..
Välillä vaan on niin paha olla ettei saa aikaseks mitään, ja sitte välillä tulee olo että kaikilla muilla täällä on niin paljon vaikeenpaa ku mulla et miten kehtaan tulla tänne valittamaan asioistani.. ☹️
Nyt kuitenki taas tulin. Ei tahdo voimat riittää ton koulun kanssa (lukio)..oon lintsannu niin kauan ku muistan, ja nyt koitan olla kunnolla koulussa mutta ei oikein tahdo onnistua..oon lentäny nyt muutamalta kurssilta poissaolojen takia ja kaiken maailman tehtäviäki pitäis tehdä 2 miljoonaa, ja tuntuu siltä ettei mun aika riitä niiltä edes koulussa käymiseen,syömiseen,nukkumiseen puhumattakaan siitä että vois nähdä kavereitaan joskus. 😟
Silti syön, nukun ja näen kamuja..koulussakin koetan käydä..
Pitäis kaiketi muuttaa maaliskuussa yksin asumaan ja saada ajokortti ja kaikkee hienoo mut en jaksa olla ilonen.
Koitin puhua mun hyvälle ystävälle, joka myöskin on masentunut, mun pahasta olosta ja se sano vaan että mulla on syysmasennusta..voihan syksykin vaikuttaa mutta…
Uutena vuonna harkitsin katolta hyppäämistä..itsemurha ei oo käyny noin tosissaan mielessä pitkään aikaan..ajatuksella oon kyllä leikkiny mut tää oli jotain ihan erillaista..nii ja sitte jos siitä puhuis jollekkin nii vastaus olis varmaan et laskuhumala.
Minkä takia kaikki aina keksii jotain ”hyviä” tekosyitä sille et miks mulla on paha olla..jopa sellaset ihmiset joihin luotan ja jotka tietää kaiken musta..vaikka en haluakkaan ehkä näyttää koko ajan siltä ettei mikään kiinnosta ni ei silti tarkota sitä etteikö niin olis..ja etteikö masentais. Meneepä pikkusen sekavaks taas..kai joku tajuu..(?)
Oho taas näköjään kirjotan jotain romaania..😋
On vaan niin ärsyttävää ku ihmiset luulee ymmärtvänsä mua ja sitte niitten puheista ja kaikesta huomaa ettei niillä oon aavistustakaan.
Nii ja toi koulu..minkä takia sielläki kaikkien opettajien tarvii olla niin ”parempaa ihmistä” ku ne tulee jotain puhuu mulle.. 😐 ei vaan käsitä.
Jos pystyisin niin eroisin koko ihmisrodusta samontein.