Viiltely ja sen himo

Viiltely ja sen himo

Käyttäjä LosingGrip aloittanut aikaan 17.05.2013 klo 14:40 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä LosingGrip kirjoittanut 17.05.2013 klo 14:40

Haluaisin niin paljon nyt hakea veitsen.. Siinä menisi kuukausi aivan hukkaan, mutta mä tarvitsen sitä. Haluan sitä..
Kukaan ei kuule, eikä osaa auttaa.

Käyttäjä Sofiaaa kirjoittanut 09.06.2013 klo 01:16

Mä olen saanut lopetettua satunnaista viiltelyäni joka alkoi vain kiihtymään ja kiihtymään.
Nyt on sivuoireina pakko repiä aina nuo pari kk vanhat ruvet auki, pakko nähdä verta ja maistaa sen maku. Ei veitsiä, sheiverin teriä tai lasin palasia ym.
Tää alkaa olla pakko oire, joka iltainen rutiini. Onko muilla samoja kokemuksia/ pakko oireita? vai miksi näitä nytten sit kututaan? 🙂

Käyttäjä rudy kirjoittanut 11.06.2013 klo 14:43

Sofiaaa kirjoitti 9.6.2013 1:16

Mä olen saanut lopetettua satunnaista viiltelyäni joka alkoi vain kiihtymään ja kiihtymään.
Nyt on sivuoireina pakko repiä aina nuo pari kk vanhat ruvet auki, pakko nähdä verta ja maistaa sen maku. Ei veitsiä, sheiverin teriä tai lasin palasia ym.
Tää alkaa olla pakko oire, joka iltainen rutiini. Onko muilla samoja kokemuksia/ pakko oireita? vai miksi näitä nytten sit kututaan? 🙂

vastaan sulle: on mulla kokemuksia ihan samanlaisia! mä kans oon ruennu harventaa viiltelyy, ja sitten tyyliin purru itteeni niin lujaa ja raapinu et tulee verta... sitte mä aina itken.😭 onko muilla tällaista katumusta esiintyny, et sitte itkee ja alkaa viel enemmä satuttaa itteesä kun on niin pettynyt?😑❓ olo on kuin kannibaalilla kun purin kerran palan mun lihasta ja verta vaan vuotaa, en ees tajuu miks teen näin😯🗯️