MLL:n sivuilla ei oteta enää uusia kirjeitä vastaan enkä halua soittaakkaan sinne. Enkä kertoa vanhemmilleni. Tai koulukuraattorille. Ainut paikka oli siis netti. niin ja olen siis melkein 14
Mun vanhemmat eros vuos sitte, ja äiti muutti yhteen naisen kanssa.
Ajan myötä tämä ja viikoittainen muuttaminen äidiltä isälle ja toisinpäin masensi minua aina vain enemmän. Lopulta kerran illalla, pikkuveljieni nukkuessa samassa huoneessa, otin huoneeseemme jääneen mattoveitsen.
Seuraavina kolmena iltana viiltelin aina vain enemmän, mutta vain pieniä haavoja, enkä ollenkaan lähelle valtimoa.
Näiden iltojen jälkeen menin koulussa näyttämään kättäni yhdelle koulumme opettajista, joka lähetti minut terkkarille, hän taas koulupsykologille ja sieltä vielä nuorisopolille. Ja tietysti vanhemmilleni kerrottiin. Viiltelyni loppui siihen.
Kului muutamia kuukausia, ja aloin käydä vaa'alla yhä useammin. Tässä vaiheessa olin n. 139cm ja 30kg, eli lievästi alipainoinen. En ollut ulkonäöltäni mielestäni lihava, mutta numero oli jotenkin minulle liian suuri. Lopetin aamu- ja iltapalan syömisen kokonaan, ja pienensin muitakin ruoka-annoksia. tätä jatkui melkein kolme viikkoa, kunnes olin perjantaina koulussa niin huonossa kunnossa, etten meinannut pystyä seisomaan koska tärisin niin paljon ja minua huimasi ja pyörrytti. lähdin luokkalaiseni avustamana terkkarille ja kerroin kaiken. Taas. Hän mittasi verensokerini jonka olisi kuulunut olla vähän yli 5, minulla se oli 2,3. jouduin juomaan kaksi lasillista vahvaa punaviinimarjamehua, ja terkkari kertoi että olisin pyörtynyt sinä päivänä jos en olisi mennyt kertomaan hänelle. Taas koulupsykologi ja nuorisopolikäynnit.
Selvisin siitäkin, ja elämäni jatkui normaalina.
Kesäloma alkoi ja läheni loppua, kun muutin äitini ja tämän vaimon kanssa eri kaupunkiin. Tämä tapahtui tämän vuoden puolella. Siirryin 7. luokalle uuteen kouluun, josta en tuntenut ketään.
Nyt minulla on tasan kolme kaveria uudessa kotipaikkakunnassani, jos heitä voi kavereikseni sanoa. Ensimmäinen on muuten ihan mukava, mutta inhoaa hiuksiani eikä pelkää sanoa sitä ääneen. Lisäksi hän kamppaa minut jatkuvasti koulun kivilattialle ja jos istun rappusilla, hän ottaa nilkoistani kiinni ja vetää minut alas, vaikka tietää että minua sattuu. Toinen taas on ihan mukava, mutta aina kun olen hänen kanssaan, ja joitakin muita hänen kavereitaan tulee luoksemme, jään heti ulkopuolelle. kolmas on erittäin kiva ja mukava, mutta hän on aina muiden luokkalaistemme kanssa, ja he taas eivät hyväksy minua joukkoonsa.
Olen lyhyt, vain 143cm, ja minulla on vain korviin asti ulottuvat, malliin leikatut hiukset. Olen siis erilainen kuin muut. Lisäksi minua eivät kiinnosta vaatteet tai meikit, vaan eläimet. toisin kuin muita samalla paikkakunnalla asuvia.
Muutamia päiviä sitten aloitin taas viiltelyn, ja nyt reiteni on on täynnä haavoja. Olen myös alkanut katsella vatsaani peilistä, koska vaakaa ei äidilläni ole. olen mielestäni lihonut, ja haluaisin laihtua, vaikka taidan olla vieläkin lievästi alipainoinen.
En halua kertoa ongelmistani koulukuraattorille tai muillekkaan aikuisille. Varsinkaan kun tämän paikkakunnan aikuiset ovat outoja ja tuntemattomia.