Viiltely ja muu itsensä vahingoittaminen
Heipä hei!
Ajattelin nyt ottaa tämmöisenkin aiheen puheeksi… Onko täällä mahdollisesti muita viiltelijöitä kuin minä? o.O
Olen yleisesti ottaen ollut itsetuhoinen tapaus melko nuoresta iästä lähtien. Joskus ala-asteikäisenä minulla oli tapana vittuunnuttuani käydä tulikuumassa suihkussa. Ihan oikeasti, niin kuumassa kuin hanasta lähti. Sitten pureskelin kynsinauhojani ja huultani verille asti hermostuessani. Jossain vaiheessa se sitten siirtyi lyömisen ja kynsimisen kautta viiltelyyn. Ikää taisi olla 13 kun ensi kerran piirsin veitsellä ihooni. En osaa sanoin kuvailla sitä helpotuksen tunnetta. Olin silloin koulukiusattu, joutunut jonkinasteisen seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi, muita ihmisiä kovasti vihaava ja pelkäävä pieni tyttö. Nyt minulla oli oma pieni salaisuus. Minun pikkuinen askarteluveitseni, minun vereni. Se oli ensimmäinen asia pitkään aikaan joka sai minut hymyilemään.
Taukoa oli pari vuotta, mutta 16-vuotiaana kierre alkoi taas. 17-vuotiaana se karkasi käsistä. Nyt olen 18, viiltelen oikeastaan päivittäin enkä millään tunnu pääsevän tästä tavasta eroon. Tuntuu kuin en olisi tyytyväinen ennen kuin vartalossani ei ole enää muuta kuin arpikudosta.
Itsemurhaa olen myös pyöritellyt mielessäni 13-vuotiaasta lähtien, mutta yritykseksi on aina jäänyt… Toistaiseksi.