viiltelen katuessani jotain!

viiltelen katuessani jotain!

Käyttäjä meku11 aloittanut aikaan 29.01.2013 klo 21:14 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä meku11 kirjoittanut 29.01.2013 klo 21:14

olen 11-vuotias tyttö joskus kun kadun jotakin kovasti tai haluan nähdä verta minä rupean viiltelemään. Olen jopa ajatellut itsemurhaa ja kaksi kertaa yrittänyt ekalla kerralla meillä tuli riitaa äitin kaa uuden vuoden aattona ja tuntui heti siltä että en enää kestä tätä elämää mikä syy mulla on elää? niinpä menin ulos ja siellä menin lumi-majaan ja yritin nukahtaa sinne ja juuri kun olin nukahtamaisillani huomasin että eräs pieni poika kiipeili sillä samaisella lumikinoksella mihin olin piiloutunut. Pieni poika katsoi sinne missä olin piilossa ja sanoi mulle: Moi! hymyilin pikkuiselle pojalle ja sitten poika huui jollekulle että: Hei täällä on joku tyttö! Se jolle poika oli huutanut oli sen pojan äiti ilmeisesti ja hän kysyi minulta:oletko kunnossa ja minä vastasin että joo ja toisella murha yrityksellä viiltelin se oli tosi kipeää hommaa koska kättäni kirveli melko pikään ja käteeni jäi pitkiä ja ikäviä arpia. Minusta tuntuu välillä että en jaksa enää mitään ja sitten en tee läksyjä sen jälkeen kadun asiaa ja viiltelen. Sanonpahan vaan että viiltely ei kannata koska viiltely jälkiä on TODELLA VAIKEA peitellä ettei kukaan huomaa!! Minusta tuntuu että minusta ei ehdi tulla aikuista koska ennen sitä oon jo tehnyt itsarin tosin yritän hillitä itseni etten tee sitä!!!😉 P.S kukaan ei tiedä että oon itsetuhoinen ja ajattelen itsaria!!!!😑❓😠😯🗯️

Käyttäjä taryy kirjoittanut 30.01.2013 klo 17:06

Kokemuksest voin sanoo et viiltely ei kannata. Itselläni on kädet täynnä rumia arpia. Ne kun huomattiin väitin lopettaneeni ja siirryin viiltelemään jalkojani. Nyt on myös jalat täynnä rumia arpia. Joten ei kannata. Sinulla ei elämä kaadu jos tulee pieniä riitoja tai vaikka suuriakin. Itse olen jatkuvasti riidoissa, mutta en ole vielä siihen kuollut. Kun sinusta tuntuu pahalta, yritä ajatella positiivisia asioita. Olet vielä niin nuori. Sinulla on koko elämä edessä joten älä pilaa elämääsi muutaman riidan kanssa. Varsinkaan jos riitelet vanhempiesi kanssa. Ja jos riitelet ystäviesi kanssa, he eivät ole oikeita ystäviä. Jos kaduttaa, kannattaa yrittää korjata asiat. Jos jätät läksyt tekemättä, yritä tehdä ne jos mahdollista. Se on niin pieni juttu, että siitä ei kannata laittaa verta valumaan. Ja jos riitelet, odota että olette molemmat/kaikki rauhoittunut ja yritä sopia asiat. Jos ei muu auta niin kannattaa mennä terapiaan. Vanhempien ei välttämättä tarvitse tietää 🙂 Voimia sulle! 🙂👍 Sulla on koko elämä vielä edessä! 🙂🌻