veljen tyttöystävän paha olo kohdistuu minuun

veljen tyttöystävän paha olo kohdistuu minuun

Käyttäjä vielätäälä aloittanut aikaan 28.01.2014 klo 18:05 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä vielätäälä kirjoittanut 28.01.2014 klo 18:05

elikkäs veljen tyttöystävä masentui juuri vähän aikaa sitten, olen tukenut häntä siitä lähtien kun tutustuttiin, mutta yhtäkkiä välit meni poikki häneen ja oli kuulema minun vikani..
eräs poika tappoi itsensä veljeni tyttöystävän takia, tai no en edes tiedä onko veljeni yhdessä hänen kanssaan koska on/off suhde, mutta tyttö viettää paljon aikaa meillä, ennen se ei haitannut koska oltiin tytön kanssa todella läheisiä. Mutta tytön masennuksen myötä välit siis menivät poikki. tytön paha olo kohdistuu minuun vittuilulla ja jopa väkivallalla, veljeni ei puutu mitenkään asiaan. isäni tietää kyllä asiasta mutta ei puutu siihen mitenkään..

kun kerroin äidille tapahtuneesta hän soitti tytön vanhemmille ja viranomaisille. puheluiden jälkeen tyttö ollut vähemmän meillä, mutta aina kun olen veljeni ja tytön kanssa kolmistaan kotona, tulee aina pelko että jos jotakin tapahtuu, jokaisella on oikeus turvalliseen kotiin mutta en voi tehdä asialle juurikaan yhtään mitään..

Mitä minun pitäisi tehdä? en halua että tyttö on meillä koko ajan, koska minulle tulee turvaton olo.. en myöskään halua että tytön paha olo kohdistuu minuun väkivalloin, kerran ollut jo nenä mustana hänen takiaan. Ja jos sanon itse asiasta tytölle tulee varmaan nyrkkiä naamaan ja vittuilut perään, isäni ei juurikaan puutu asiaan vaikka kuinka sanon ja äitini ei oikein voin asialle mitään tehdä koska ei asu saman katon alla..

Onko jollain kokemusta, tai neuvoa?? 😯🗯️

Käyttäjä jannitanni kirjoittanut 05.02.2014 klo 16:54

O'oou, kuulostaa tosi hankalalta tilanteelta ☹️ itselläni ei ole kokemusta vastaavasta, mutta aina kun olen ollut paikassa jossa joudun pelkäämään turvallisuuteni puolesta, kannan mukanani jotain millä voin puolustautua. Esimerkiksi eräällä hevostallilla kannoin puukkoa taskussani, koska tallin omistaja ahdisteli minua. En osaa antaa muuta vinkkiä kuin että pysy vahvana! Ja paljon tsemppiä sulle, toivotaan parasta! 🙂

Käyttäjä nekku2 kirjoittanut 08.04.2014 klo 20:04

Wou... melkosta arkea sulla. Mä suositelen että järkää ites kaverille tai jonekin muualle kun se tyttö on teillä. Niin vältyt siltä.😠