väsynyt..

väsynyt..

Käyttäjä kati19 aloittanut aikaan 13.11.2012 klo 22:10 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kati19 kirjoittanut 13.11.2012 klo 22:10

oon 19 vuotias tyttö. Oon pari kertaa yrittänyt itsemurhaa. Ja käytössä on masennuslääkkeet joista ei oo apua. käyn juttelemassa ammatti ihmiselle mutta tuntuu että mikään ei auta tähän olotilaan. Oon jättäny tekemättä itsemurhan koiran takia koska muuten se jäisi ihan yksin. Mitä teen???

Käyttäjä synninrepijä kirjoittanut 22.11.2012 klo 12:58

Hei,

oon myöskin 19-vuotias tyttö, masennuslääkkeet, hoitosuhde ja itsemurhayrityksiä takana. Oon pitkään sinnitellyt lemmikkieni vuoksi. Eli et ole yksin. Tiedän, että se on vaikeaa, tiedän, että useimmiten ei vain jaksa. Silti sitä jatkaa, vaikka vaan siitä toiveesta että joskus voisi olla paremmin. Ei tässä mitään menetäkään.

Ite oon huomannut kirjoittamisesta olevan suuri hyöty ittensä jäsentämisessä. Kun saa ajatuksia paperille, konkreettisiksi, niitä on helpompi käsitellä kuin valtavana epäselvänä möykkynä päässä. Joillakin maalaus tai piirtäminen tms. ajaa samaa asiaa.

Ei luovuteta vielä, eihän? Masennus on sairaus, joten siitä voi myöskin parantua.

Jaksamisia! (: