Väsymys työhön

Väsymys työhön

Käyttäjä Eläväinen aloittanut aikaan 06.01.2009 klo 19:29 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Eläväinen kirjoittanut 06.01.2009 klo 19:29

Heippa!

Yleensä en ole tarvinnut täältä tukea, mutta nyt tämä on se oikea paikka, jonne avautua. Vielä muutama kuukausi sitten en olisi uskonut väsyväni työhöni. Miten sitten olen joutunut tähän tilanteeseen? Seuraavaksi pieni selostus:

Loppukesällä aloitin työni eräässä vuokrafirmassa. Sain keikkailla juuri siinä myymäläketjussa, jossa halusinkin. Kolme ensimmäistä kuukautta menivät mielestäni useimmiten hyvin. Sitten kerran ollessani yksin myymälässä tapahtui todella ikävä tilanne! Olin kassakoneen kanssa vaikeuksissa! Olin kuin painajaisunessa enkä osannut toimia. Vastaavanlaiseen tilanteeseen en koskaan aiemmin ollut joutunut. Tuon tilanteen vuoksi sain kuitenkin lähdön asiakasyrityksestä. Minua sanottiin huolimattomaksi vaikkei itseäni ollut kuultu lainkaan!

Jatkoin vuokrafirmassa työskentelyä muissa tehtävissä. Tällä viikolla sitten tein kaksi myymäläkeikkaa aivan uusissa tehtävissä. Huomioimatta kokemattomuuttani myymäläpäällikkö piti minua heti huonona työntekijänä. Hän heitti minut ulos.

Keikkatyö tuntuu siis väsyttävältä vaativuutensa vuoksi. Perehdytys tehtäviini on ollut huono, mutta minun pitäisi osata kaikki heti. Asiakaspalvelutyö kiinnostaa kuitenkin erittäin paljon. Olenkin miettinyt, että mitä jos lähtisin työharjoitteluun jonnekin. Saisin mahdollisuuden kasvattaa rauhassa osaamistani ja ammattitaitoani. Kiinnostaisikin nyt, millaisia kokemuksia teillä muilla on rekrytointiyrityksistä tai työharjoitteluista.