Vanhemmat yrittää tappaa.
Miks mun elämästä yritetään tehä vaikeeta, ahistavaa ja elämiskelvotonta? Miks mun ei anneta kuolla pois ja syntyy sitte jonnekki muualle, voin melkee lyödä vetoa, että siellä olisi mukavampaa elää kun täällä. Eihän täällä saa edes elää, en tunne eläväni, mää vaan oon täällä. Mulla ei oo mitään syytä olla täällä, miks sitte jäisin tänne? Vihaan elämääni, vihaan äitiä, vihaan isääni, vihaan paikkaa jossa joudun asumaan.
Luuleeko mun porukat tosiaan, jos ne ei anna mulle vapautta ja tilaa, että olisin täällä maanpinnal viel 5vuoden päästä. NO EN TOSIAAN ! Vihaan tätä paskaa niin paljon, että voisin vaan lähteä pois enkä tulis koskaan takasin. Kuolla RAUHASSA ja VAAPAANA tuonne jonnekkin. Kukaan ei estäis, rajottais, painostais, saisin vaan olla, elää edes sen pienen hetken ennen kun elämä kaikkoaa pois mun ruumiista.
Miks mun vanhemmat haluaa tappaa mut niiden omalla käytöksellä? Miks ne tekee mun yhestä ainoasta elämästä, minkä tuun koskaan saamaan helvettiä? Miks ne ahistaa mua tahallaan? Painostaa koulussa? Eikö ne vittu tajua että mulla on niitten takia paha olla ja en halua elää!?
Miks ne ei ymmärrä mua vaikka sanon niille lähes päivittäin, että halua elää, edes pienen hetken kunnes palaan takasin tähän helvettiin. Antais mun mennä ja olla edes sen hetken vapaa, olisin sen pienen ajan oman onneni seppä.
Tuntuu niin pahalta elää näin eristettynä iloisesta elämästä, hetkellisistä vapauden tunteesta, hymystä ja naurusta !
En yhtään tulis ihmettelemään, jos joku päivä mua kiikutetaan mielisairaalaan, koska oon flipannu. Mää sekoon ihan oikeesti kohta, jos en saa pikkuhiljaa vapautta alkaa elämään. HALUUN OLLA ILONEN JA ONNELLINEN, miks mun vanhemmat ei tajua sitä !? Miks ne haluu eristää mut yhteikunnasta?