väkivalta ja raivo

väkivalta ja raivo

Käyttäjä monipersoona aloittanut aikaan 07.11.2006 klo 22:34 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä monipersoona kirjoittanut 07.11.2006 klo 22:34

joo mä oon vasta 15 ja mulla on vähän tai aika paljon ongelmii väkivallan kaa.. ja se vielä että mä saan kunnon raivokohtauksia usein silloin teen vaikka mitä.. en edes muista monta ihmistä olen hakannut ja se alkaa jo olla ongelma ja aattelin täältä kysyä että onko kellään samaa ongelmaa.. ja jos on nii mitä vois tehä.. ??? 😑❓

Käyttäjä nti viaton kirjoittanut 10.11.2006 klo 15:00

Et ole ainut jolla on ongelmia väkivaltaisen käyttäytymisen kanssa. Kun asuin kotona, niin raivoissani aina ohi kulkiessani löin pienempiä sisaruksiani ja aina ei edes tarvinnut olla vihainen. Tämä käytös johtui siitä, että ukkini käytti minua hyväkseen. Uskoisin, että sinullakin on jokin syy mistä kaikki johtuu. Itse olen vasta 17-vuotias. Lopulta muutin poikaystäväni kanssa yksiin ja ongelma hävisi. Suosittelisin etsimään syyn, josta ongelmat johtuvat. Sen jälkeen voi harkita terapiaa. Tärkein asia on kumminkin se, että itse haluaa muuttua. Tsemppiä 🙂👍

Käyttäjä Tizku kirjoittanut 11.11.2006 klo 20:54

Joo, mulla oli kans tuo ongelma ku asuin kotona. Mä olin silloin jotain 12-vuotias ja mulla oli -tai no, on edelleen- vakava aivovaurio, jonka osana on käyttäytymisen kontrolloiminen. Minun auttoi kun sain lääkkeet, puhua jonkun kanssa ja muuttaa pois perheeni parista... 😀
Olen kyllä vieläkin alaikäinen, vasta 16-vuotias, mutta minut erotettiin koulusta ja jouduin muuttamaan paikkakuntaa ja koulua. Nykyään asun koulukodissa. 😀 En nyt tiedä auttoiko tämä nyt ketään, mutta ajattelin vaan kertoa ku sopii otsikkoon... x)

Käyttäjä Tyttönen__ kirjoittanut 16.11.2006 klo 00:49

Minä poden kans tälläisesta. Mulle on todettu jopa että olisin yli väkivaltainen. Itsestäni ei tältä tunnu, koska en koskaan muista mitä olen tehnyt raivoissani. Olen hakannut parhaan kaverinikin eikä kukaan tiedä syytä että miksi. En itsekkään tiedä. Ollaan kuitenkin sovittu hänen kanssaan asiat ja ollaa tosi läheisissä väleissä edelleen. Olen nyt 15vuotias ja olen saanut hirveitä raivokohtauksia jo viisi vuotta. Nyt minua ollaan sijoittamassa jonnekin muualle kuin kotiin. Isä puoleltani, ajatelkaa miespuolinen henkilö, murtui nenä kun kensin löin häntä niin lujaa ja sitten viskasin jollain tavaralla. Tai ainakin näin kuulin.
Luulen että minulla tämä väkivaltaisuus johtuu siitä, kun minun oikea isäni hakkasi minua. Ajattelen kai että on aika kostaa tai jotain muuta. Että tosiaankin tsemppia kaikille tosi paljon! =)