väkivallalla uhkaaminen

väkivallalla uhkaaminen

Käyttäjä Kikki aloittanut aikaan 13.03.2006 klo 21:46 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Kikki kirjoittanut 13.03.2006 klo 21:46

Henkeäni on uhattu enkä tiedä, kuinka suhtautua asiaan. Tämä on aivan hullua. Olen 21-vuotias nainen, ja tapasin suunnilleen kuukausi sitten ihanan, jonkin verran minua vanhemman miehen. Ongelmaksi on kuitenkin yhtäkkiä muodostunut hänen entinen tyttöystävänsä (hän on saman ikäinen kuin minä).
Tämä nainen on uhannut tappaa minut, raivonnut ja huutanut yleisillä paikoilla ja kuvaillut kaikkea mahdollista, mitä aikoo tehdä kun minut seuraavan kerran näkee. Hän on myös riehunut miehen työpaikalla. En tiedä kuinka suhtautua tähän asiaan. Pitääkö minun antaa hänen käydä kimppuuni ja sen jälkeen mennä sairaalan kautta poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus ja hakea lähestymiskieltoa, vai mitä? Minua ei kiinnosta tapella tai kuunnella törkeyksiä yleisillä paikoilla, jos tämä nainen esim. tulee vastaan samassa yökerhossa. 😯🗯️

Käyttäjä apathique kirjoittanut 16.03.2006 klo 19:21

Käy lukemassa poliisin sivuilta lähestymiskiellosta, että millä perusteella sitä voi hakea. Pikahakuun kun kirjoittaa lähestymiskielto, niin johan tulee aineistoa ko. asiasta.
Ja voithan sinä kysyä asiaa suoraan poliisiltakin, että miten tuollaisessa tilanteessa pitäisi toimia.