Vain 2 asiaa pitävät minut enää täällä
Yksi unelmistani on se että joku päivä voisin kirjoittaa selviytymistarinani tuonne ”tarinat” osioon, että joku päivä tosiaan näkisin maailman ja ennen kaikkea oman elämäni ja maailmani valoisampana ja pystyisin taas elämään täysillä, nauttia siitä.
Joskus tulee sellainen olo että nyt kyllä ryhdistäydyn ja että selviän kyllä tästä kaikesta.
Mutta tiedänhän minä sen nyt herran tähden että se on täysin mahdotonta, ainakin yksin kun omat voimat ja yrittämisen halu, itsetunto ja elämänhalu on kadonnut aikoja sitten.
Katson ympärilleni ja näen paljon ihmisiä. Mutta en ketään joka joko a) osaisi auttaa minua tai b) ketään kenelle voisin/tahtoisin kertoa olevani masentunut.
Kaikki vaihtoehdot on käyty läpi ja todettu mahdottomaksi.
Kuinka kauan jaksan vain olla täällä ja miettiä että miten oikein selviän?
Ehkä kaukainen haaveeni on että joku yhtäkkiä keksisi minun olevan masentunut, mutta eihän se olisi mahdollista. Ainoat asiat jotka minut täällä pitävät ovat paras ystäväni ja kaksi alle kouluikäistä pikkuveljeäni. Ainoat joiden rakkautta minuun minun ei tarvitse epäillä. Mutta kuinka kauan he edes voivat pitää minut täällä helvetissä jos tämä kaikki jatkuu samaa rataa?