Vaikea elämäntilanne

Vaikea elämäntilanne

Käyttäjä ask aloittanut aikaan 24.07.2021 klo 18:34 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ask kirjoittanut 24.07.2021 klo 18:34

Ahdistaa, kun kaikki kyselee, ja painostaa ottaa rokotteen. On ollut muuten hyvä kesä. Mä meen sekaisin kun kaikki painostaa ja yrittää mun mielen muuttaa. Suositeltavaa se kyllä on, mutta haluaisin itse päättää omista asioista, tiedän joku saattaa suuttua mun kirjoituksesta täällä. Toivottavasti ei. Mä oon koko kesän kuunnellut äidin valitusta siitä melkein. Ja kaikki jotka soittaa mulle. Niin he painostaa. Miksi ei saa itse tehdä päätöksiä, tää on kuitenkin minun oma elämä. Ja minun päätös. Kukan ei voi kyseenalaistaa sitä. Mä meen kohta ihan sekaisin. Ja kun terapiani on tauolla alkaa omakin elämä olla vaikeaa. Minulla menee muuten kans ihan mukavasti, olin soutelee tässäkin, joella ja kun mun kaverini on näkövammainen niin äiti heti kyseenalaisti sen voiko se osallistua, souteluun se oli kuitenkin täysi ikäinen ja mä menin baariin sitten kun se sanoi niin ikävästi join liikaa, ja jonkun tyypin Kaa oli yhden illan juttu. Mä en varmaan jos elämä ei ois niin pielessä mulla niin koskaan edes tekisi mitään semmoista. Kun on niin vaikeaa. Mä mietin kanssa jos terapeutille puhuisin tästä. Viime kesän yhden illan jutusta, mutta nyt tänä kesänä oli toinen, ehkä joskus myöhemminkin voin puhuu. Tiedän terapeutti ei juorua mun asioista, mutta parempi kertoa sitä kun aika on sopiva, terapian on nyt kesätaolla. Viime kesä oli vaikea kesä mulla, tuntuu et tää kesäisin on vaikea muttei yhtään niin vaikea kuin viime kesä. Kun kaikki kaatuu päälle kaikki asiat, mitä tuossa vähän mainitsenkin.