Vähän tää ei liity aiheeseen, mutta on minulla ahdistusta
Moikka eli haluaisin vinkkejä ja neuvoja, kun olen ehkäpä muuttamassa tukiasuntoon, en ikinä ole asunut semmoisessa, täällä varmaankin on semmoisia nuoria tai joitakin jotka asuvat tukiasunnossa, luulisin. Eli ongelmana on se kun mun ongelmat on pahentuneet tässä korona aikaan aikamoiseksi möykyksi. Voisko olla uuteentukiasuntoon mahdollista saada vähemmän tai enemmän tukea, en oikein ymmärrä tai miten, voisi päästä yhteisymmärrykseen. Ohjaajan kanssa puhuttiin tästäpä juuri, ja se sanoi ettei asioita tulisi hoidettua ilman ohjaajaa. Siellä on kuitenkin enemmän tukea, olen nyt ihan tavallisessa asunnossa ja minulla käy avustaja ja palveluohjaaja täällä näin. Mitä sanoisin muille isäni ei ikinä varmaan hyväksyisi tätä, mutta enpä minä paljoa oo isän kanssa juurikaan tekemisissä. Olen ennen tai olen nyt vielä vastustanut tukiasuntoa, olen kuitenkin ensimmäinen kuudesta jotka saisivat sen.. pitäisi päätös tehdä aika pian mietin kuitenkin miksi en pärjää yksin ilman avustajaa tai ohjaaja palvelua, koko ajan päässä pyörii etten pärjäisi yksin.