Uusi kirja syömishäiriöstä

Uusi kirja syömishäiriöstä

Käyttäjä susanna100 aloittanut aikaan 27.06.2016 klo 17:32 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä susanna100 kirjoittanut 27.06.2016 klo 17:32

Syömishäiriöstä on ilmestynyt uusi, erittäin puhutteleva ja koskettava kirja Ei mitään hyvää minulle. Se kertoo Kati-äidistä, jonka poika sairastui anoreksiaan 10-vuotiaana ja on sairastanut nyt 8 vuotta. Kirja on erittäin koskettava ja helppolukuinen. Siinä on myös lääkäreiden ja muiden asiantuntijoiden sekä pojan sisarusten haastattelut. Suosittelen. Kirjan nimi on siis Ei mitään hyvää minulle, sen on kustantanut Päivä Oy ja kirjoittaja on Minna Ala-Heikkilä. Kirjaa myydään mm. verkkokaupoissa.

Käyttäjä Adrian kirjoittanut 21.03.2022 klo 15:17

Tuosta aiheesta löytyy kyllä tosi paljo kirjallisuutta. Ite kuuntelen äänikirjoja enemmän ku luen, niin suosittelen vilkaisemaan noita suurimpia palveluita, kuten Storytel, Nextory tai Bookbeat. Oon suuren osan aiheeseen liittyvästä tiedosta hankkinut juuri noiden avulla, kun niiden käyttäminen ei vaadi mitään fyysistä kun en oikein jaksa liikkua. aanikirjapalvelu.com sivua katon säännöllisesti, kun metsästän tarjouksia ja käytän aina sitä missä on kulloinkin paras tarjous, niin säästää vielä kohtalaisen merkittävän osan kustannuksista. Syöminen oli, tai ennemmin on, itselle edelleen ongelma ja maksan kohtalaisen paljon kuukausittain sen seurauksena syntyneistä lääke- ja terveydenhoitokustannuksista, niin kaikki säästäminen on ehdottomasti kotiin päin. Enkä töitäkään oo oikeen voinu tehdä ku osa-aikaisena parhaimmillaankin, niin sekin vielä.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta sitten. Syy: minun neuvoni