Uskosta voimaa

Uskosta voimaa

Käyttäjä MasA aloittanut aikaan 02.05.2009 klo 10:57 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä MasA kirjoittanut 02.05.2009 klo 10:57

Tässä viestissäni haluan vain kertoa, mistä itse olen saanut lohtua ja apua ahdistukseeni ja pahoinvointiini.

Olen kärsinyt jo muutaman vuoden ajan pelokkuudesta, ahdistuneisuudesta ja pahastaolosta. Olen muutama kertaa saanut hyvin voimakkaan paniikkikohtauksen ja juuri paniikkikohtaus käynnisti ahdistuksenkierteeni.
Kaiken tämän keskellä olen kuitenkin saanut todella suurta lohdutusta ja tukea uskostani. Osittain äitini neuvon vuoksi aloin lukemaan raamattua säännöllisesti noin vuosi ensimmäisen paniikkikohtaukseni jälkeen. Raamatun lukeminen elävöitti uskonelämääni todella merkittävästi ja sen lisäksi sain uskostani voimia arkisten asioiden hoitoon ja taiteluuni pahaaoloa vastaan.
Joudun vieläkin päivittäin kohtaamaan oman heikkouteni, mutta tiedän että voin aina turvautua Jumalaan.

En kirjoittanut tätä viestiä sillä, että jotenkin haluaisin kumota terapian tai jonkun muun hoitomuodon. On hieno asia jos jollain on rohkeutta tunnustaa heikkoutensa ja hakea apua. Halusin vain kertoa omista kokemuksistani ja todistaa, että Elävä Jumalan Sana voi tuoda paljon lohtua ja turvaa elämään, kunhan vain on kärsivällinen ja pysyy uskossa lujana.

🙂👍