Unet. Enneuniako?

Unet. Enneuniako?

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 02.01.2016 klo 22:21 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 02.01.2016 klo 22:21

Hei kaikille!

En löytänyt aiheesta aihetta joten kirjoitan nyt aiheen pystyyn. Aiheena on siis unet.
Minä näen ainakin aika usein painajaisia. Ja kun herään painajaisesta tulee väistämättä tunne ei kai se ollut enneuni.

Jokainen varmaan tietää mikä on painajainen. Se on välillä aika helpottava tunne jos on nähnyt painajaista kun siitä herää että ei se ollutkaan totta! Silti tulee tunne mitäs jos se toteutuukin ja se on enne.

Olen joskus aina monesti etsinyt tietoa ja yrittänyt tulkita unia. Joskus kun näin mustasta kissasta unta pelkäsin monta päivää mitä se tuo tullessaan. Yksi yö näin unta että Suomeen tuli sota. Aamulla heräisin lentokoneen ääneen. Silloin oli tunne että eikai se totta ollut. Unessa juoksin pommeja pakoon. Kun tulkitsin uneni niin pelkäsin että se oli enne. Toisin voi se enne ollakkin! Kukaties! );

Millaisia unia te näette?

Linkkejä mistä unia voi tulkita:

http://m.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tulkitse-unesi-unien-avainsanat/3327024

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=12277.0

http://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/uniohjaaja-neuvoo-nain-tulkitset-uniasi/134146

Jos jotain kiinnostaa enemmän unientulkinnasta googlesta löytyy 🙂

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 03.01.2016 klo 09:12

Painajaisia. Elän kaiken uudestaan unissani.
Unet kertavat erään tutkimuksen mukaan ihmisen tämän hetkisestä tilasta. Niistä voi siis yrittää tulkita, mikä sua vaivaa juuri nyt.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 03.01.2016 klo 22:09

Sarjetty kirjoitti 3.1.2016 9:12

Painajaisia. Elän kaiken uudestaan unissani.
Unet kertavat erään tutkimuksen mukaan ihmisen tämän hetkisestä tilasta. Niistä voi siis yrittää tulkita, mikä sua vaivaa juuri nyt.

Näetkö samoja unia joka yö?

Aika mielenkiintoisia unet ovat joskus jos ajattelee tuon pohjalta että niistä voi tulkita mikä vaivaa. Toisin tiedän mikä minua vaivaa tällä hetkellä... Pelottaa yksi asia mitä en halua tuoda julki täällä.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 04.01.2016 klo 08:57

Samat unet joka yö. Kertoo vain minulle, mikä masentaa.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 04.01.2016 klo 10:03

Sarjetty kirjoitti 4.1.2016 8:57

Samat unet joka yö. Kertoo vain minulle, mikä masentaa.

Hei Sarjetty!
Ainakin tiedät etukäteen mitä unissasi tapahtuu (: jätän nyt väliin masentavasta jutusta kertomisen.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 04.01.2016 klo 10:34

Niin tiedän. Tiedän, että taas eletään tää typerä elämä uudestaan.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 04.01.2016 klo 18:44

Sarjetty kirjoitti 4.1.2016 10:34

Niin tiedän. Tiedän, että taas eletään tää typerä elämä uudestaan.

Hei Sarjetty
Iltasanomissa oli artikkeli painajaisista. Vasemmalla kyljellä nukkuminen voi aiheuttaa painajaisia.

Painajainen artikkeli: http://www.voice.fi/daami/terveys-ja-hyvinvointi/katso-miten-nukkuma-asentosi-vaikuttaa-terveyteesi-75155

Voi olla että myös unisieppari auttaisi. Itselläni on unisieppari mutta siitä puuttuu yksi sulka.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 05.01.2016 klo 12:48

Näin taas viimeyönä unta että Suomessa oli sota. En ole mikään sotafani. Unessa menin aina hälytyksen tultua jonnekkin betoni seinän väliin. Hälytyksiä tuli monta unen aikana. En ollut yksin olin jossain julkisessa tilassa. Jotkut menivät katsomaan ulos näkyykö lentokoneita... Kenellekkään ei unessa käynyt mitään.

Unikirjaa kun luin sota on huono enne ): voi vaikuttaa koko yhteiskuntaakin.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 05.01.2016 klo 13:19

Unisieppari on, mutta lähinnä koristeena. En usko niihin.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 05.01.2016 klo 15:12

Sarjetty kirjoitti 5.1.2016 13:19

Unisieppari on, mutta lähinnä koristeena. En usko niihin.

Hei Sarjetty
En kyllä minäkään usko unisieppareihin enään. Toisin omani on rikki...yksi sulka puuttuu 🙄

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 05.01.2016 klo 20:10

Saatko korjattua sitä?

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 06.01.2016 klo 09:19

Sarjetty kirjoitti 5.1.2016 20:10

Saatko korjattua sitä?

En usko sillä se tippunut sulka on tipotiessään ): ellen sitten mene askartelukauppaan tai miksei normaaliin markettiinkin ostamaan sulan? Ja liimaan sen kiinni. Jos unisieppari todella toimii luulen että se tarvitsee jonkin näköisen siunauksen ennen kuin se toimii ja silloin jos liimaan itse sulan kiinni ei siunaus pääse syntymään siihen uusimpaan tulokkaaseen. En asu missään lapissa niin että pääsisin tzamaanille hakemaan siunausta. Toisin uskon vain Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen enkä tzamaaneihin. Jos lähettäisin Intiaan unisiepparin voisi se jopa maksaa enemmän kuin uuden hankkiminen.

Onko teillä muilla unisieppareita?
Toimiiko unisieppari mielestänne?
Minkä värisiä unisiepparinne on?
Uskotteko tzamaaneihin?

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 06.01.2016 klo 17:24

Unisieppari on. Sininen. Ei toimi. En usko mihinkään tuollaisiin, vaikka hyväksyn sen että joku uskoo.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2016 klo 18:11

Se sana on shamaani ja jos siihen uskoo, ei se poista uskoa Jumalaan vaan voi olla rinnakkaisusko.
Minä harrastan shamanismia.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 06.01.2016 klo 20:24

Millaista shamanismi on?

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 06.01.2016 klo 20:35

En varmaan oikein kuuluisi ketjuun, kun en ole varma ovatko uneni/painajaiseni uusintaa kooma-ajastani vai ovatko ne enneunia, joita minun pitäisi kuunnella. Minä saan myös näkyjä, jotka laitetaan päähäni ilman selitystä. Ja ennenkuin joku kysyy, niin ei ole psykoosia eikä maniaa. Koomassa ollessa minut joku voima viritti kaikenlaista vastaanottamaan. Ei ole kukaan terveydenhuollon puolellakaan selittämään miksi näin käy.