Unet. Enneuniako?

Unet. Enneuniako?

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 02.01.2016 klo 22:21 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 02.01.2016 klo 22:21

Hei kaikille!

En löytänyt aiheesta aihetta joten kirjoitan nyt aiheen pystyyn. Aiheena on siis unet.
Minä näen ainakin aika usein painajaisia. Ja kun herään painajaisesta tulee väistämättä tunne ei kai se ollut enneuni.

Jokainen varmaan tietää mikä on painajainen. Se on välillä aika helpottava tunne jos on nähnyt painajaista kun siitä herää että ei se ollutkaan totta! Silti tulee tunne mitäs jos se toteutuukin ja se on enne.

Olen joskus aina monesti etsinyt tietoa ja yrittänyt tulkita unia. Joskus kun näin mustasta kissasta unta pelkäsin monta päivää mitä se tuo tullessaan. Yksi yö näin unta että Suomeen tuli sota. Aamulla heräisin lentokoneen ääneen. Silloin oli tunne että eikai se totta ollut. Unessa juoksin pommeja pakoon. Kun tulkitsin uneni niin pelkäsin että se oli enne. Toisin voi se enne ollakkin! Kukaties! );

Millaisia unia te näette?

Linkkejä mistä unia voi tulkita:

http://m.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tulkitse-unesi-unien-avainsanat/3327024

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=12277.0

http://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/uniohjaaja-neuvoo-nain-tulkitset-uniasi/134146

Jos jotain kiinnostaa enemmän unientulkinnasta googlesta löytyy 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2016 klo 20:45

Ehkä luet itse tästä linkistä
http://www.thuleia.com/ffshamanismi.html

Mutta minä en tee shamaanimatkoja enkä koskaan mene transsiin. Voimaeläin mulla on ja se on joutsen.
Minulla shamanismissa on tärkeintä luonnon kunnioittaminen eli kivet, puut, eläimet jne ovat yhdenvertaisia ihmisen kanssa ja niilläkin on sielu.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 06.01.2016 klo 20:54

Kiitos linkistä. Luen kun on aikaa. Saanko kysyä, miksi joutsen.

Käyttäjä kirjoittanut 07.01.2016 klo 06:53

Joutsenen valitsin siksi, koska sen kuvastaa musta parhaiten luonnonvoimaa. Rumasta ankanpojasta kasvaa kaunis joutsen. Vaikka en nyt itseni kohalla tarkoita fyysistä kasvua vaan henkistä kasvua. Joutsen luo itsevarmuutta ja turvaa.
Lisäksi joutsen on pariuskollinen.

Oikeasti ei itse saisi itselleen valita voimaeläintä vaan sen laskee kaavan mukaan shaamani mutta mie en välitä niistä kaavoista.
Ja muutenkaan kenenkään nuoren ei kannata kovin tarkkaan shamanismiin tutustua vaan ottaa siitä itselleen jotain juttuja eikä esim. jotain matkoja eri henkimaailmoihin. Sellaisiin pitää olla vanhempi ja vahva luonne.
Sama se kyllä minusta on kristinuskon kanssa, voi tulla täyshihhuliuskovainen jos kaiken uskoo eikä aattele järjellä.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 07.01.2016 klo 07:46

Okei. Tuo on hyvä perustelu.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 07.01.2016 klo 20:39

dahliakukka kirjoitti 6.1.2016 20:35

En varmaan oikein kuuluisi ketjuun, kun en ole varma ovatko uneni/painajaiseni uusintaa kooma-ajastani vai ovatko ne enneunia, joita minun pitäisi kuunnella. Minä saan myös näkyjä, jotka laitetaan päähäni ilman selitystä. Ja ennenkuin joku kysyy, niin ei ole psykoosia eikä maniaa. Koomassa ollessa minut joku voima viritti kaikenlaista vastaanottamaan. Ei ole kukaan terveydenhuollon puolellakaan selittämään miksi näin käy.

Mielenkiintoista onko se pelottavaa? 🙄

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 13.01.2016 klo 22:17

Näin taas unta nyt olen useampana yönä vielä peräkkäin nähnyt unta että Suomessa on sota. Viime yönä juoksin pommeja pakoon kellariin. Kun hälytys loppui katselin missä savuja näkyy ja juoksin eri suuntaan. Evakuointiin mutta en päässyt mukaan. Sitten epätoivoisesti lähdin ja yritin etsiä perhettäni. Lopulta päädyin jonnekkin kellariin. Missä ei ollut edes kunnon ovea sellainen kaninhäkki juttu. Kunnes menin syvemmällr sieltä löytyi parempi suoja kunnes vielä syvempi suoja ja päädyin jonnekkin pommisuoja kauppaan. Siihen uneni loppui.

En ole ajatellut mitään sota juttuja. Unikirjasta luin että tuollainen enteilee huonoa onnea koko yhteiskunnalle.!

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 14.01.2016 klo 20:05

Pelkäätkö sotaa? Siis että se tulisi Suomeen?

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 15.01.2016 klo 10:49

Sarjetty kirjoitti 14.1.2016 20:5

Pelkäätkö sotaa? Siis että se tulisi Suomeen?

Hei Sarjetty!
Eihän sitä koskaan tiedä... En silti usko että tulee joten en pelkää. Pelkään lähinnä että se on ennuste jostain muusta...

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 15.01.2016 klo 13:45

Mä oon nähny painajaisia jatkuvasti siitä, että joku tulee tänne mun asuntoon ikkunasta, vaikkei se oo ees mahollista. Mitä sit tarkottaakin..