Umpikujassa

Umpikujassa

Käyttäjä Nichi aloittanut aikaan 26.03.2009 klo 22:50 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Nichi kirjoittanut 26.03.2009 klo 22:50

Elämäni on aina ollut vaikeaa, lapsuuden koulukiusaamisesta ja perhehelvetistä johtuen. Nyt olen 19vuotias opiskelija ja tuntuu että kaikki hajoaa käsiin. Olen aina ollut vähän alakuloinen mutta nykyään niin masentunut, että en vaan jaksaisi enää. Minulla on jonkun sortin sosiaalisten tilanteiden pelko ja saan paniikkikohtauksia. Kouluni on mennyt todella huonosti jo pitkään, olen ollut niin paljon poissa tämän paniikkikohtaus pelon takia. Ennen sain kohtauksia vain suuremmissa esitelmien pidoissa mutta nykyään pienemmätkin sosiaaliset tilanteet, ihan vaikka itseni esittely tuntuu mahdottomalta. Jossain vaiheessa olin erakoituna yksin asunnossani kun en kyennyt kaupassakaan käymään.
En kuitenkaan ole ikinä uskoltanut hakea apua ongelmiini, miten voisin kun en kykene edes normaaleihin puhelinsoittoihin tuntemattomille ihmisille, puhumattakaan että minun pitäisi mennä selittämään ongelmiani kasvotusten jokun kanssa.