Ulos ei pääse kun on kerran menty sisään

Ulos ei pääse kun on kerran menty sisään

Käyttäjä pirpelo aloittanut aikaan 26.05.2008 klo 13:37 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä pirpelo kirjoittanut 26.05.2008 klo 13:37

Mun on pakko saada kirjottaa jonnekkin, missä kuunneltais tai jopa sais kokemuksen tietoa. Arki tuntuu liiallisen kauheelta ja sumuiselta. Jos en kohta nää enää eteen, en tiiä mitä tulee tapahtuu.

Kaikki alko siitä ku ensimmäisen kerran kokeilin pilveä. Se ensimmäinen tunne ei saanu aikaa muutaku sen ihanan kevyen olon tunteen. Sitte kun sitä alko kokeilla ni tuli uus tunne: kuvien pysähtymistä, (kun katto yhtee kohtaa kaikki muu liikku hitaasti) ja mua pelotti ja ahdisti siis toden totta ja kun se ei lähtenyt pois ni harkitsin jo itsemurhaa, mulla ei oo todellista käsitystä mitä silloin ajattelin, mutta se oli niin selkeää, että ajattelin, että tunne hävii jos vaan lähtisin pois lopullisesti. No se helpotti sitten jossain vaiheessa ja meni siinä sekin päivä. Sitte tuli tämä nyt tähän asti viimenen kerta ja en tiedä sainko ns. ”öykyt”? Mulla alko joo sama tunne mikä aina viimeksikin kun vedän, mutta yhtäkkiä tämä paheni, kuvat alko todella pysähtyy ja kun katto eteenpäin tunne oli sama ’kuin olisi räpytellyt silmiä’. Sit kaikki näky todella sumeesti ja jotenkin oudon värisenä ja yhtäkkiä mun kuulo katos. Siinä vaiheessa aloin todella panikoida. Sitte se kuulo alko ”jotenki” palautua, mutta kun puhuin, kuulin selvästi että mun puhe rätisi jotenkin mun päässä ja kun mulle puhuttiin niin äänet oli jotenki kaikuvia. Nyt kun sitä miettii, en ole vetänyt enää pitkään aikaa, mutta todella outo tunne. Ahdistaa, tuntuu et joku kattois ja oon jotenki liian varuillani ja oon todella säikky ? Nykyään ajattelen että kun tämä tunne ei näytä lähtevän mihinkään niin oon yrittänyt itsemurhaa sitten lääkkeiden kanssa. Ei onnistu. Mua vainoaa tää asia, onko se sitä kun en vedä lisää niin mulla on ne ns. ”nitkut” ? ja mitä tuo ’nitkut’ edes tarkoittaa? Olenko jäänyt koukkuun? mitä pitäis tehä? PELOTTAA. Kaverini muuten samaisena iltana oksenteli sen jälkeen. Olivatko nämä öykyt silloin ? OOn todella hukassa 😯🗯️😭😐

Käyttäjä DeadAngel kirjoittanut 26.05.2008 klo 17:19

Huumeet... Huoh...

Miksi edes kokeilla huumeita? Miksi miksi miksi miksi? 😐 😐 😐

Sen hyvän tunteen saa muutenkin kuin päihteillä! Oletko ajatellut että et välttämättä ole huomenna enään hengissä jos käytät kamaa? Oli se sitten mitä tahansa, niin sama lopputulos kaikissa; kuolema.

Eihän niiden käytöstä ole tullut sulle tapaa? 🤔

Kun sait näitä "kohtauksia", niin eikö sillon jo alkanut hälytyskellot soimaan, että hei eikö kannattais lopettaa ennekö käy huonosti?

Itse en ole käyttänyt huumeita, joten en tiedä miten ne eri ihmisiin vaikuttaa, mutta olen nähnyt kyllä läheltä niiden vaikutukset. Se ei ole kiva näky.

Koita nyt pärjäillä ja ole kiltti ja lopeta niiden aineiden käyttö 🙂 Se on fiksu päätös etkä kadu sitä koskaan! 🙂👍

Kerro kuulumisistas ja voinnistas!🙂🌻