Ujo ja yksinäinen..
Heippa, aattelin ny kirjottaa tänne ja kertoo itestä hiuka. Eli oon 22v ja mulla on todettu estyny persoonallisuus ja lievä masennus. Mua on kiusattu ala ja yläasteel melkei koko ajan, tönittiin, haukuttiin ja potkittiin.. ja vähän ammattikoulussa, ja aina tuntuu mihin vain meen et kaikki tuijottaa ja nauraa. Koulussa mulla oli 1 hyvä kaveri ja olin sen kans aika paljon, mut nykyää me ei enää nähä eikä jutella ☹️ enkä ymmärrä miks. Mulla oli tyttöystävä ja olin sen kanssa 4 vuotta ja 3 vuotta kihlois mut me erottiin tos vähä aikaa sit ☹️ ja oon ny ihastunu yhtee mut se on varattu. Eli mulla ei oo oikee kavereita, ni oon melkei jokapäivä vaa kotona yksin ja katon telkkaa tai pelaan :/ ja oon nii ujo etten uskalla mennä puhumaan oikeen kenellekkää ku pelkään kai että ne nauraa tai jotenki muute nolaa mut tai jotain ☹️ Pelasin jääkiekkoaki nuorempana mut jouduin lopettaa sen ku mun selkä leikattiin ku oli skolioosi. Haluisin kyllä kavereita ja tehdä jotai muutaki ku olla vaa kotona ku on jokapäivä vaa nii helveti yksinäine olo ja masentunu fiilis ☹️ Ei yhtää kivaa ☹️