Tyttöystävän esittely perheelle

Tyttöystävän esittely perheelle

Käyttäjä kevätlintu aloittanut aikaan 21.09.2016 klo 17:18 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kevätlintu kirjoittanut 21.09.2016 klo 17:18

Olen ehkä löytänyt vihdoin jonkun, josta välitän niin paljon, että haluaisin jossain välissä viedä hänet vanhemmille näytille. Jutun vitsi on vaan se, että kyseessä on likka eikä perhe tiedä, että oon vähä vino siihenkin suuntaa. Kuinka esittelisin hänet fiksusti vanhemmille ja sisaruksille? Samalla tosiaan ”kaapista tuleminen” kyseessä, että en tiedä onko soveliasta vaan laittaa viestiä, että hei, nyt mä seurustelen tälläsen kaa.

Käyttäjä PinkkiOranssi kirjoittanut 22.09.2016 klo 15:34

Mikä tapa itsellesi tuntuu luontevalta? Haluatko suoraan tuoda tyttöystäväsi näytille vai näytätkö ensin vain valokuvan, että "toi on mun uusi tyttöystävä". Sisarukset voi viedä vaikka ulos kahville tai shoppailemaan ja tutustuttaa siellä tyttöystävääsi. Haluatko tulla kaapista jokaiselle yksitellen vai ilmoittaa asian kerralla kaikille? Esim. jouluun ei ole enää pitkä aika ja silloinhan on yleensä koko suku koolla. Entä, miten tyttöystäväsi toivoo tulevansa esitellyksi?

Kannattaa myös varautua yllätyksiin. Ihmiset ottavat suuret uutiset eritavalla eikä omiin oletuksiin ole aina luottamista. Ihminen, jonka olettaisit suhtautuvan hyvin, saattaa kriisiytyä uutisesta ja käyttäytyä huonosti, vastaavasti, joku, jonka ajattelit suhtautuvan nihkeästi, saattaa ollakin pelkkää hymyä. Ja monesti lähipiiri on jo "haistanut" mahdollisen vinouden, joten se sinällään ei ole kellekään enää mikään yllätys.