Moi paulamoi-!
No et sä tyhmä ole, joskus vaan poikaystävän löytäminen vie aikaa, eikä ihan kehen tahansa kelkkaan kande lähtee, se on viisas joka katsoo, eikä ryntää heti suinpäin suhteeseen.
Niin tottakai kiltti saa olla, kiltteydessä on se puoli otettava kuitenkin huomioon, ettei anna miehen tehdä mitä vaan ja missä vaan. Kun olemassa niitäkin miehiä, jotka ei ajattele kuin vain sitä että saa toisen vällyjen väliin.
Mutta en usko, että kukaan on liian kiltti, etteikö saisi poikystävää.
Pissiksissä miehiä varmaan kiehtoo niiden tapa pukeutua, olla esillä jne.
Mutta kuitenkin on tärkeää olla sellainen kuin itse haluaa ja tuntee olonsa hyväksi.
No, mä varmaan oon ikäloppu, oon 29v... mutta muistan tuon iän, sitä vertas itteensä moneen muuhun tyttöön ja kun joku rupes seurustelee, niin tuli ajatuksiin miksen mä voi löytää ketään.
Miks kukaan ei tykkää musta, tunsi olevansa erilainen kun ei kuulunut "massaan".
Olin ihan tavallinen, enkä kulkenut hienoissa vaatteissa, ei ollut varaa pukeutua niin. Eikä se olis mulle sopinutkaan, näin jälkeenpäin aatellen.
Mä oli 17v kun esimmäisen poikaystäväni löysin.
Silloin kelpasin juuri sellaisena kuin olin.
Nykyäänkin oon ihan tavis. Mulla ei ole uusinta hienointa kännyä, meikkiäkään en juurikaan käytä, kasvoilla olevan ihottuman takia. Ihottuma ärsyyntyy siitä. Vaatteetkin on ihan normit. Mikäs tässä ollessa, sinkkuilen, ehkä jossain vaiheessa joku samanmoinen joskus tupsahtaa elämään.
Millanen sä olet? Minkälaisista pojista sä tykkäät? Haaveiletko jostain tietynlaisesta pojasta?
Mä kans sun iässä usein mietin, millanen ois mun unelmien mies, haaveilin ja sitten kun näin jonkun tosi hyvännäkösen, haaveilin siitä.
Joskus vain hyvä ystävyys kivan pojan kanssa voi olla mainio juttu, ei heti tarvi seurustella.
Ajattelet sitä, mikä itsestäsi tuntuu hyvältä.
Sä oot varmasti ihan hyvä noin kun oot nyt ja kyllä sä varmasti poikaystävän löydät🙂
Ehkä sen aika vaan ei ole vielä.
Kirjottele toki lisää, jos siltä tuntuu🌻🙂🌻