tuun hulluks

tuun hulluks

Käyttäjä Helppii aloittanut aikaan 25.01.2016 klo 18:38 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Helppii kirjoittanut 25.01.2016 klo 18:38

Oonko mä ihan outo, kun en vieläkään saa eksääni mielestäni vaikka meidän erosta on jo kauan? Olin kyl jo pidempään ajattelematta sitä 24/7 mut nyt oon taas ruvennu miettiin sitä.. Jotenkin kaipaan häntä.. Vaikka mä ite jätin hänet! Silti meen sekasin kun nään hänet, kun tunnen hänen tuoksunsa yms. Oonko mä taas ihastunut siihen? Mitä mun pitäis tehä? Tarkottaaks tää et tein väärin jättäessäni sen? Mä en haluu olla ihastunut häneen. En enää.. Mut joku siin vetää mua puoleensa tai sit vaan kuvittelen. Tuun hulluks ☹️

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 26.01.2016 klo 19:23

Moi Helppii,

Mun mielestä siinä ei ole mitään outoa, että miettii eksäänsä pitkänkin aikaa eron jälkeen, vaikka olisi itse hänet jättänytkin. Ilman muuta hän voi vetää sua puoleensa, sillä olet aiemmin ihastunut häneen ja ollut hänen kanssaan. Nämä tunteet eivät muutu heti, kun on päätetty erota.

Pystytkö puhumaan jonkun kaverisi kanssa näistä tunteista? Tai vaikka terkkarin kanssa luottamuksella? Kannattaa antaa vähän aikaa näille tunteille. Monesti sitten niitä on helpompi käsitellä, kun ne ensin laantuvat vähän. 🙂

Tsemppiä ja halauksia! ☺️❤️

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 31.01.2016 klo 17:37

Kauanko olet miettinyt häntä? Mä mietin vielä viiden vuoden jälkeen. Eiköhän se ihan tavallista ole.