Tuntematon Nimetönn

Tuntematon Nimetönn

Käyttäjä Nimetönn aloittanut aikaan 25.12.2013 klo 17:20 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Nimetönn kirjoittanut 25.12.2013 klo 17:20

Olen täällä salaa. En anna vihjettäkään kenellekään kuka olen ja mistä päin olen.
Kukaan ei tule tuntemaan, pelkästään tiedätte ajatukseni.

Olen halunnut kuolla, satuttaa, kiduttaa itseäni. Olen myös väsynyt teeskentelyyn, miksi pitää teeskennellä ? Olen ollut osastoilla, syönyt lääkkeitä ja asunut ties missä. Silti olen se sama minä. Miksi mua halutaan muuttaa? Mitä olen tehnyt väärin :”( miksen saa olla tämä skitsofreniaa sairastava nuori.miksi en saa enää leikkiä harhojeni kanssa. Kuka auttaa ? Mitä teen 😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 26.12.2013 klo 11:23

Harhasi ovat kai sellaisia ettei ne ole niin hyväksi sulle, toisten mielestä.
Minä usein elän harhoissa tai muissa maailmoissani mutta ei sitä muut huomaa, kun kykenen olemaan ns. normaali toisten joukossa.

Käyttäjä Nimetönn kirjoittanut 26.12.2013 klo 11:49

Maanvaiva, miten pysyt olemaan ettei muut huomaa ? Millaisia harhoja sulla on ?
Tämä joulu on mennyt ihan hyvin, harhoja ollu vähemmän kun olen asennoitunut etten saa niitä nähä, ettei vanhemmat huomaa. Jos olen alkanut näkemään jotai, olen yrittänyt keksiä muuta tekemistä että saisin ne sivummalle.
Huomenna takas paikkaan jossa asun, siellä on ohjaajia koko ajan ja netarkkailee mua ja on jo nyt lähellä etten joudu osastolle. Sinne en aio enää ikinä mennä.

Käyttäjä Menolly kirjoittanut 26.12.2013 klo 13:40

Voihan myös olla niin, että sinun pelätään olevan vaaraksi muille, jos saat uppoutua harhoihisi. Pääasiassa sinua tietysti halutaa hoitaa sinun itsesi vuoksi, jotta voisit paremmin ja pystyisit elämään normaalia elämää.

Käyttäjä Nimetönn kirjoittanut 26.12.2013 klo 15:37

Menolly totta ! Ehkä näin on parempi että mua kielletään etten näkisi harhoja etten muille aiheuta huolta.