tunnen itseni ulkopuoliseksi

tunnen itseni ulkopuoliseksi

Käyttäjä Ester01 aloittanut aikaan 09.01.2016 klo 22:05 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Ester01 kirjoittanut 09.01.2016 klo 22:05

Moi!
Kaipaan todella paljon mitä minulla ja luokkalaisellani pojalla oli seiska luokan syksyllä. Istuimme usein sisä välkät vierekkäin ja hän piti kättään lantiollani. Rakastin häntä, hänkin taisi välittää minusta,mutta emme koskaan seurustellut. En tiedä miksi.
Mutta siis minusta tuntuu nykyään, että olen ulkopuolinen kavereideni seurassa, yleensä en tajua,että mistä he puhuvat. Toisinaan minua ei edes huomata. Haluan sen ajan takaisin kun tiesin,että joku todella välitti minusta. Mitä teen?😑❓

Käyttäjä suzuux kirjoittanut 10.01.2016 klo 16:53

Ester01 kirjoitti 9.1.2016 22:5

Moi!
Kaipaan todella paljon mitä minulla ja luokkalaisellani pojalla oli seiska luokan syksyllä. Istuimme usein sisä välkät vierekkäin ja hän piti kättään lantiollani. Rakastin häntä, hänkin taisi välittää minusta,mutta emme koskaan seurustellut. En tiedä miksi.
Mutta siis minusta tuntuu nykyään, että olen ulkopuolinen kavereideni seurassa, yleensä en tajua,että mistä he puhuvat. Toisinaan minua ei edes huomata. Haluan sen ajan takaisin kun tiesin,että joku todella välitti minusta. Mitä teen?😑❓

Moi
Sun kannattais varmaan puhua kavereillesi, että tunnet itses ulkopuoliseksi. Ja oon ihan varma, että sun ystävät ja perhe välittää susta. Samanhenkistä porukkaa voit kuitenkin yrittää etsiä, jos niiden seurassa olis sitten kotoisampi olla.
Tossa poika-asiassa ymmärrän sua hyvin. Voisitko yrittää lähentyä hänen kanssaan uudelleen tai jtn? Tai ainakin puhua hänelle tunteistasi yms? Jos se ei oo mahdollista, niin yritä vaan päästää irti. Tulee vielä muita jotka välittää susta, ja niitä on varmasti nytkin. Tiiän et se sattuu mut yritä jatkaa eteenpäin. Ja muista aina että susta välitetään nyt ja jatkossakin! Oot tosi tärkee, älä unohda sitä!
Jaksamisii!

Käyttäjä Ester01 kirjoittanut 10.01.2016 klo 18:25

Kiitos avustasi suzuux!
Mutta tiedän että jos rupeisin säätämään kyseisen pojan kanssa, se satuttaisi minulle tärkeää henkilöä.
Olen puhunut kavereilleni että tunnen itseni ulkopuoliseks, mutta ei ole tapahtunut mitään muutosta.
Ääh olen niin ujo etten uskalla tutustua uusiin ihmisiin ☹️

Käyttäjä suzuux kirjoittanut 10.01.2016 klo 19:13

Ehkä sun kannattaisi sitten unohtaa tämä poika ja koittaa etsiä uutta onnea muualta. Tai sillee, tee miltä susta tuntuu.
Mietin, et millä tavalla sä joet itses ulkopuoliseks ystävies seurassa? Onko se sellasta ettet vaan pysy jutuis joka kerta mukana, meinaan että se on ihan normaalia, mullekin käy usein niin, kun kaverit puhuu asiasta josta en tajuu. Vai jäätkö sä ulkopuolelle esim sillee ettei sulle puhuta koko välkkänä yms? Mut muista että ei sun kaverit voi sua koko aikaa huomioida et niil on ns muitakin ystäviä, eikä se silti tarkoita etteikö ne susta välittäis. Mut kerro lisää niin ehkä osaan/tai joku muu osaa auttaa paremmin sit.
Rohkeutta voi harjoitella esim peilin edessä puhumalla. Itsekin aloitin just tän harjoittelu tavan kokeilun. Suosittelen sullekin.
Tsemppiä!🙂🌻

Käyttäjä Ester01 kirjoittanut 10.01.2016 klo 21:05

Kiitos avustasi suzuux!
Joskus unohtaminen ei ole helpoin ratkausu.😞