Tunne itseni ulkopuoliseksi…

Tunne itseni ulkopuoliseksi...

Käyttäjä Kiusattutyttö aloittanut aikaan 08.07.2015 klo 21:38 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Kiusattutyttö kirjoittanut 08.07.2015 klo 21:38

Olen aina ollut se henkilö joka käyttää löysiä vaatteita, puhuu kuin pojat, ei käyttäydy kuin tytöt vaan kuin pojat. Olen menossa kahdeksannelle luokalle ja nyt ylä asteen ajan minusta on tuntunut etten halua enään olla tälläinen. Koko ala-asteen ajan kaveriporukkaani kuului vain yksi tyttö ja kaikki luokkamme pojat. Tunnen itseni vapaammaksi poikien seurassa ja heille on jotenkin helpompi puhua kuin parhaille kavereilleni (jotka ovat siis tyttöjä). Parhaat kaverini ovat tyttömäisiä. He pukeutuvat hienosti, osaavat laittaa hiukset hyvin, käyttäytyvät tyttömäisesti. Ja kun minua vertaa heihin, olen kuin poika. Ei siinä siis mitään vikaa oikeastaan ole, mutta nytten minusta tuntuu että haluaisin uusia itseni. Haluaisin muuttua paljon tyttömäisemmäksi. Haluan oppia käyttämään farkkuja, t-paitoja, hajuvesiä, sekä kaikkea tyttömäistä. Aina koulussa olen kattonut kuinka kaikki pitävät hiuksia ja kuinka he pukeutuvat. Ihailen kaikkea tyttömäistä, mutta en vain osaa käyttää mitään sellaista. Tarvitsen apua… Voiko joku opettaa minua olemaan tyttömäisempi? 😟

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 09.07.2015 klo 20:28

Hei Kiusattutyttö

Kerroit että sinua kiinnostaa pukeutua kuin muutkin tytöt. Ehkä voisit tutustua tyyliin Demi lehteen tai Cosmopolitaniin tai johonkin muihin nuorille tytöille suunnattuihin lehtiin. Niissä on usein meikki vinkkejä ja juuri hiustenlaitto vinkkejä ja vaatetyyli osuus.
Voit myös mennä vaikka vaatekauppaan ja kysy ihmeessä neuvoa tai meikkikauppaan.
Tsemppiä muodonmuutokseen!