Tulevaisuus stressaa ja tuntuu etten jaksas enää:(
Mulla on ollu ny aika paljon stressii ja huolia kun kävin lukioo ja ne kokeet alko stressaa mua niin paljon etten pystyny enää ees lukee niihin ku aattelin koko aika vaa et jos en pääse läpi ja näin :/ nyt sitten päätin lopettaa lukion ja niin tein ja tiettyhän musta tuntuu et mun porukat on pettyny muhun ku en pystyny käymään lukioo☹️ Sain erotodistuksen eilen ja nyt vaan odotan että pääsisin ehkä töihin ja sitten kesälomalla amikseen… Mua vaan pelottaa kauheesti kun muutan siskon kanssa, jos hän taas alkaa viiltelemään/yrittää itsemurhaa tai saa ahdistuskohtauksen? miten mun pitäis toimia kun asun sillon sen kans samas kämpäs☹️ Viime viikon keskiviikkona olin viimistä kertaa kuraattorilla puhumassa ja hän kannatti et menisin kuraattorille uudessa koulussa tai alkaisin käymään psykiatrilla☹️ mut miten tuun kestää puolivuotta puhumatta kellekkään mun ongelmista?☹️ En enää pysty puhuun mun parhaalle kaverille koska mun luotto meni siihen koska hän on valehellu mulle ☹️ (sain kuulla muutama pv sitten) Oon tosiaan aatellut menevän psykiatrille mutta en pystys sanoo porukoille et haluun sinne. Sit pelkään myös et alan taas viiltelemään☹️ mulla on ollut semmonen tunne nyt muutaman päivän mut oon pystyny estään sen:/ en vaan kestä sitä kuormaa mitä mun kaverit kasaa mulle kun ne avautuu mulle ja en pysty auttaan niitä mitenkään. En vaa tajuu enää mitä tekisin 😭 Miten pystysin puhuun jollekkin asiantuntijalle netissä vaikka sillain ettei mun vanhemmat tietäs? En vaa jaksas enää elää koska mun elämä on yhtä hel*ettiä☹️😭