Transseksuaalisuus ja masentunut

Transseksuaalisuus ja masentunut

Käyttäjä sandra/santtu aloittanut aikaan 23.01.2016 klo 00:18 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä sandra/santtu kirjoittanut 23.01.2016 klo 00:18

Hei vaan kaikille <3 En oikein tiedä mitä kirjoittaisin, mutta nyt tuntuu että on aika kertoa jotain. Mie oon transukupuolinen nuori ja masentunut aivan helvetin liian pitkään. Tuntuu, että kaikki elämänilo on mennyt eikä mikään enää auta. Päässä jomottaa päivät pitkät ja kaikki tuntuu toivottomalta. En oikein tiedä jaksanko tätä enää. Varmaan liittyy tähän transsukupuolisuuteen tämä tunne, koska tulin juuri kaapista ulos läheisille. En vaan tiedä selviänkö tästä tunteesta enää. Tuskin kukaan enää kaipaisi jos lähtisin tästä maailmasta. Mutta sellaista 😭

Käyttäjä sandra/santtu kirjoittanut 02.03.2016 klo 01:49

Aika paskasti menny perheen kanssa. Äiti ja sisko kääntyivät minua vastaan ja pelottelevat minua koko ajan. Mutta paskat minä siitä. En minun tarvitse heitä enää nähdä, jos he eivät minua hyväksy.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 02.03.2016 klo 09:16

Kyllä he varmaan lopulta sut hyväksyvät

Käyttäjä sandra/santtu kirjoittanut 03.03.2016 klo 00:56

Ehkä joo. Saattavat hyväksyäkin. Mutta jos eivät niin sitten eivät. Ei se mua haittaa. Tällä hetkellä olen siinä mielentilassa, että minua ei paskaakaan kiinnosta ihmisten mielipiteet. Jos joku ei halua katella minua, niin ei tarvi katella. Jos perhe sanoo, että et tule kotiin naisten vaatteissa niin sitten en tule. En minä niitä kaipaa. Ei mua kiinnosta.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 03.03.2016 klo 11:04

Tää ei ihan liity transseksuaalisuuten, mutta osaatko sanoo miten mä voisin auttaa mun kaverii joka tuli vasta bi-seksuaalina vanhemmilleen ja ne ei hyväksy sitä yhtään?

Käyttäjä Laikacomehome kirjoittanut 11.03.2016 klo 02:16

Hei Sandra 🙂 itse olen transsukupuolinen, naisesta mieheksi. Mullakin ollut lähes koko ikäni masennusta ja ahdistusta johtuen omasta kropasta. Onneksi nykypäivänä on hormonit ja leikkaukset joilla saa kehon sellaiseksi kun sen kokee. Mulla ainaki helpotti kovasti kun sain lähetteen Tampereelle. Hidas ja pitkä prosessihan se on, mutta todellakin sen arvoista. Mä en oo saanu hormoneja vielä, enkä edes diagnoosia, mutta koitan jaksaa odottaa. Toivottavasti sullakin lähtee rullaamaan nuo hoidot, ovat ihan mukavia siellä vaikka esittävät todella kipeitä kysymyksiä välillä. Mä voisin tarjoutua vertaistueksi sulle ja miksei muillekin 🙂