tietääkö joku?

tietääkö joku?

Käyttäjä Almukka aloittanut aikaan 09.07.2007 klo 19:23 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Almukka kirjoittanut 09.07.2007 klo 19:23

olen käyny läpi no en kokokanaan mutta kaikki hoidot vaan loppu ja nyt olen yksin hoitamassa
toivon mukaan alkavaa oikeuden käyntiä nostin vuos sitten syytteen hyväksikäyttäjää vastaan mutta
vieläkään tapaus ei ole menny eteenpäin tuntuu jo ettei se menekkään en tahdo päästä yli siit
mitä miulle pienenä kävi koska ikinä en voi tietää et millon se tulee eteen taas..
nii sitä vaan haluisin kysyy et jos joku ois käyny samanlaisen oikeus taistelun nii vois sit miulle kertoo et mitä kaikkee siin oikeesti tapahtuu ja miten.kiitos jo etukäteen..
😞

Käyttäjä Mallow kirjoittanut 24.08.2007 klo 13:56

En ole käynyt läpi oikeustaistelua, joten en osaa tarkalleen siitä kertoa. Sen kuitenkin tiedän, että oikeusjutut voivat kestää todella kauan, jopa vuosia, ja vievät monesti paljon voimia. On kuitenkin todella hienoa, että olet syytteen nostanut, se on aivan oikein! 🙂👍 Mielestäni liian monet hyväksikäyttötapaukset vain painetaan villasella, vaikka ne usein aiheuttavat uhrille elinikäisiä traumoja. Miten olet jaksanut muuten, oletko käynyt esim. psykologilla ja saanut puhuttua traumoistasi? Minkä hoitojen kerroit loppuneen? Paljon voimia sinulle niin tässä oikeusjutussa kuin muutenkin, pidä vain kiinni oikeuksistasi eläkä anna periksi! 🙂🌻 Ehkä jostain olisi saatavana siihen myös jotain apua tai tukea, mutten tiedä mistä.

Käyttäjä Almukka kirjoittanut 24.08.2007 klo 14:43

miulta loppu sillon osasto hoito ja sen jälkeinen jatko hoitokin loppu ja nyt tuli sitte muutettua uuteen kaupunkiin ku savonlinna kävi liian ahistavaks paikaksi kaikki mitä tapahtu niin se tapahtu siellä.
nyt olen vasta alottelemassa uutta hoittoa täällä mutta en sitte tiiä miten saan apua ja tukea siihen oikeus juttuun inhottaa vaan ku siitäkään ei ole kuullu taas yhtään mitään syyttäjällä on kuulema ruuhkaa ja senkin ruuhkan aiheuttaa rattijuopot ja muut sellaset se on niin väärin et joutuu oottamaan vaikka haluis et se asia jäis jo taakse ois helpompi jatkaa elämää eteen päin vaikka ei aina siltä tunnu.
kiitos siulle ku vastasit