(huom. en jaksa käyttää kirjakieltä)
Niin mä oon kärsiny masennuksesta sanoisinko noin pari vuotta, en oo ollu minkään laisissa hoito jutuissa tai vastaavaa. Kaverit on kyllä yrittänyt mua sinne tunkea mutta ne kaverit ketkä sitä yrittivät ovat vaihtaneet kouluakin jo. Mä en tunne itteäni täysin normaaliksi sillä mun mielessä on vain itsemurha, tykkään jopa satuttaa itteäni viiltelemällä
musta tuntuu että toi mun masentuneisuus saa musta ylivallan tai jotain vastaavaa sillä musta on tullut todella erilainen kuin muutama vuosi sitten, mä suutun helpolla, en pidä paljoa kenestäkään (toisin sanottuna mä vihaan kaikkea)
mä oon onnistunu salaamaan näitä mun ”tunteita” jo aika kauan
tänäänkin koulussa kun oli niin masentunut fiilis rikoin sellaisen panssari lasin lyömällä siihen… käsi oli sen jälkeen täysin ********.
jouduin sen jälkeen rehtorille selvittämään asiaa (lasi oli nimittäin suoraan kameran alla)
Rehtori sanoi että saan ehkä laskun.. omasta mielestäni en ehkä saa laskua sillä oon sen verran hyvä puhumaan.. tuokin on yksi outo nimittäin. mua on kauan mietittänyt miksi mä olen niin järkevä? tai ehkä järkevä on väärä sana.. sanoittaisiinko että ”mä oon hyvä”? en oo hyvä matikassa tai äidinkielessä tai missään vastaavissa aineissa, mutta väittely puhuminen ja kaikki sellainen luonnistuu multa todella hyvin..
mutta huomenna myös selviää että saanko mä laskun tai en.
en mä niitä laskuja ”pelkää” vanhempien takia tai jotain mutta mä oon vaan niin kyllästynyt itteeni
mä oon huomannut että mun kaveritkin on alkanut pelätä mua.
tuosta viiltelystäkin sen verran että mua ei satu melkein mikään… kivun sietokynnys nimittäin niin suuri. mitä suurempia viiltoja mä teen sitä paremmalta se tuntuu.. elämä on parasta huumetta? no se ei ole totta!!
mä kärsin ainaskin netissä olevien tekstien mukaan jonkinlaisesta ”pahimman” luokan masennuksesta. tässäkään tekstissä mä en kertonut paljoa mitään itestäni. mä toivoisin jos joku osaisi auttaa mua… mä en halua mihinkään psykologille tai vastaavalle
tai jos joku edes tietää paikan netissä missä mä voin puhua jonku kanssa?