Kyllä musta itsestäni tuntuu, että olen huonompi lääkityksellä kun muut nuoret mutta en sitten kyllä ketään toista ihmistä halveksi jos se syö lääkkeitä. halveksin vain itseäni. Kun jotenkin tuntuu, että ei ole mitään niin kauhiaa tapahtunut. Esmes mulla nyt on tapahtunut kuolemia paljon. Mun uskoni mukaan kuolema ei oikeastaan merkkaa mitä kauhiaa vain siirtymistä toiseen olotilaan ja joskus vielä näen vanhempani ja isovanhempani. Että miksi mie en kykene ilman lääkettä olemaan tätä välivaihetta milloin en ole samassa paikassa kun oikeat vanhempani. Onhan mulla kuitenkin nytkin adoptiovanhemmat, niin jotenkin en hyväksy ajatusta etten tästä selviä ilman lääkitystä. Olen omasta mielestäni vain heikko ihminen joka ei juuri mitään kestä. Kelleen ei anneta enempää taakkkaa mitä jaksaa kantaa. Eikö sitten mun pitäisi jaksaa olla ilman lääkitystä?
Ja kyllä tulee lääkkeistä sivuoireita. esmes aamulla on tokkurainen olo eikä jaksa suoraan nousta ylös eikä oikein ees tajua missä on. Ilman lääkettä on painajaisia, kun syö unilääkkeen, niin nukkuu todella painavasti koko yön, eikä heti aamulla ole oloa, että olisi tarpeeksi nukkunut vaan tuntuu eelleen väsyneelle. Haluaisin kyllä nähdä uniakin, koska näin usein unia ukistani. Unilääkkellä ei kai herää katsomaan unia, tai miten sanoisi, että aamulla tuntuu, että on yöllä nähnyt unen mutta ei muista mitä siinä tapahtui ja usein sitten aamusta menee aikaa siihen että yritän muistaa näinkö unia. Kunnes sitten on aika syödä aamulääke ja piristyn ja alan uuden päivän. Ja kun on ahistukseen aamulääke, niin päiväkin menee sitten melkein noin vain kun mikää asia ei huoleta eikä ahista. Kaikki asiat menee kuin huraus ohi ja mie pillerihuumassa pyörin mukana. Ja ootan kai vain iltaa, että saisin iltalääkkeeni ja saisin nukkua pois koko paskasta.
Suurin huoli on sitten että en ole kiinnostunut ollenkaan seksistä ja luulen, että se johtuu lääkkeistä. ja jos olisinkin joskus kiinnostunut, niin mulla tietenkin olisi silloin lääkkeen ottoaika ja joko mie nukkusin koko jutun ajan tai jos jaksasin olla hereillä niin aattelisin lääkkeiden vuoksi, että menihän tuokin neitsyys, entäs sitten.
Lisäksi vielä on aina jano, koko ajan on suu kuiva ja siihenki pitäsi syödä pilleri ettei olisi kuivat ikenet. en syö vaan juon vettä hirveät määrät ja sitten onkin vessahätä koko ajan.
Mikään enää tunnu miltään isolta saavutukselta kun tietää, että onnistuu vain siksi koska mulla on hyvä lääkitys. Olen vuosia käyttänyt tutkimukseen mikä on se sydeemi mitä tapahtuu kouluruokailussa ja olen haaveillut, että joku koulupäivä noin vain menen siihen jonoon seisoon, pölisen kaikille, siinä samalla otan ruokaa tarjottimelle, istun pöytään ja vien ruuat roskiin, ja olen onnistunut. Olen kyllä aivan varma, että saisin tuon jutun onnistuun ahdistuslääkkeen avulla vaikka huomenna. Mutta en mene vaan odotan ,että mun lääkitys loppuu ja mie itse onnistun.
Minä jätin lääkkeeni syömättä muutamaksi päiviksi, koska mun tätini kuoli tapaturmasa joitakin aikoja sitten. Olin hautajaisissa enkä itkenyt yhtään ja päätin ettei multa kyllä lääkityksellä viedä kyyneleitä pois ja en niellyt lääkkeitä vaan syljin pois. Koska aattelin, että kun on 40 päivän päästä hautajaisista on muistopalvelus, niin silloin itken niin paljon jotta kaikki näkee munkin surevan tätiä. Koska kyllä sitä suren, ei vain tullut kyyneleitä. Sitten ahdistuin aika totaalisen täydellisesti ja jouduin sairaalaan. ja tulen kotiin näin päivällä muutamaksi tunniksi tekeen koulutöitä ja käymään koirien kaa lenkillä ja sitten palaan sairaalaan, näin sitten ollaan sen aikaa jotta lääkkeet alkavat vaikuttaan.