Hips-hei kaikki ihanat masentelijat😋!!
Elämä alkaa koko ajan näyttää kohdallani valoisemmalta, ja miellyttävämmältä, ja nyt todella uskon, että selviän!!
Eilen olin läheisellä uimahallilla kuntopiirissä! Siis MINÄ, joka vielä pari viikkoa sitten en olisi mitenkään voinut mennä vastaavanlaiseen, jossa on paljon tuntemattomia ihmisiä "pelottavine ajatuksineen" (jne), mutta... mä tein sen, mä todella pystyin siihen☺️! Mulla ei ollut ketään tuttua siellä mukana, mutta aloin jo heti pukuhuoneessa tutustumaan ihmisiin, jotka ovat myös mukana ko kuntopiirissä🙂 Ette uskokaan, miten ylpeä olen itsestäni!! Pieni suuri askel eteenpäin!
Kulunut viikko on muutenkin mennyt hienosti kohdaltani: aloin ulkoilemaan/kuntoilemaan viime viikon keskiviikkona, ja se tuntuu yllättävän mukavalta, vaikka onkin rankkaa, kun kunto on vielä aika heikko, mutta mä kuitenkin liikun siellä muiden ihmisten seassa YKSIN, ja teen sen vieläpä itseni takia, en ketään muuta miellyttääkseni😉! Kyllähän se tietenkin hieman joka kerta edelleen jännittää lähteä, mutta tiedän, että mä pystyn siihen!! Tuosta liikkumisesta tulee paljon parempi olo, ja mielikin on virkeämpi.
Sitten viime viikolla lauantaina MENIN BUSSILLA siskojeni kanssa elokuviin. Siis MINÄ, BUSSI JA ELOKUVATEATTERI + ne kaikki ihmiset, VAU!!! 🙂👍
Tuntuu siltä, kun tekisi historiaa! Ja niinhän mä oikeastaan teenkin: omaa historiaani! Etenkin se bussilla matkustaminen oli suorastaan läpimurto 😀
Hieno viikko kohdaltani siis takana! Ja nyt, pitkästä aikaa, voin todella sanoa itsellenikin, että "olen ylpeä sinusta"! Tää masennus kääntyy vielä mun voitokseni!!☺️ Luottavaisin ja nöyrin mielin eteenpäin! Päivä kerrallaan...
Halusin myös tällä viestillä kertoa, että älkää missään vaiheessa antako periksi, vaikka, miten hirveeltä tuntuisikin!! Te kaikki ansaitsette oikeasti paljon parempaa!! Ja vaikka välillä jäisittekin junnaamaan paikoillenne, tai asiat meniskin huonompaan suuntaan, älkää antako itsellenne lupaa luovuttaa, ei ikinä!! Ja aina, kun tulee joku pienikin parannus, tai askel eteenpäin, tarttukaa siihen lujasti & ottakaa siitä kaikki irti!
Siunausta ja Voimia kaikille🙂🌻!!
ps.Muistan teitä kaikkia rukouksissani!! <3<3